“Heerlijke Sushi rest ok”
Beoordeling van Feefa

Feefa
Geclassificeerd als nr. 112 van 302 Restaurants in Amersfoort
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met grote groep en dan is een all you can eat top.

De sushi was heerlijk met veel variatie! De rest was ok.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant met uitstekende bediening. Het eten is er zeer goed met nadruk op de shushi. Nu voor de vierde keer geweest en elke keer is het gezellig vol. Dit van maandag tot zaterdag. Het is een aanrader voor iedereen die van prijs/kwaliteit houd.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding in restaurant met persoonlijke benadering en gezellig ingericht met sympathieke eigenaars.

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn fervente bezoekers van all inn restaurants met de nadruk op sushi. En Feefa hadden we nog niet bezocht.
Wij zijn blij verrast door de ontvangst, snelle bediening en heerlijk eten. De sushi wordt continu vers gemaakt.
Het menu bij de koks is ruim en heerlijk.
Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een stel vrienden hier gaan eten. Bij binnenkomst zaggen we wat mensen zitten wachten op een plek. Zelf werder wij vriendelijk ontvangen en na betaling naar onze plaats begeleid. Vervolgens werd er uitleg gegeven waar alles zich bevind en werd aan gegegen dat we konden beginnen.

Het eten wordt klaar gemaakt waar je bijstaat. En of je nou minder of meer vraagt het is geen probleem. De qualiteit is ook prima

Enige als je 't minpunt kan noemen is dat er op de poot van de serranoham nog duidelijk een label van de Lidl zat

Verder goed gegeten en gedronken een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Feefa bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Feefa geweest? Deel je ervaringen!