“Heerlijk eten.”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 10 van 437 Restaurants in Amersfoort
Prijsklasse: € 0 - € 15
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Onze deuren staan open voor iedereen die trek heeft in een lekker hapje of drankje. Zowel voor de lunch als voor een lekker diner. De kaart is erg divers en er staat voor ieder wel iets lekkers op. Broodjes, salades, heerlijke warme gerechten en complete menu’s, het kan niet op. Smoothies, speciale coffees en cool cappuccino’s. Je kunt bij ons ook genieten van een High Coffee, Wine en Beer! Buiten de kaart om zijn er iedere week 2 verschillende menu’s voor 9.50. Deze zijn te vinden onderaan de pagina en een volledig overzicht is te zien bij ‘menukaart’. Als je ons op Facebook volgt, dan word je hiervan per week op de hoogte gehouden! Grote groepen zijn bij ons ook meer dan welkom. De eerste verdieping biedt voldoende plaats voor bijvoorbeeld een feestje op maat, een familiediner, een zakenlunch/diner of vergadering. Lees meer hier over onder het kopje ‘arrangementen’.
6 mei 2024 beoordeeld

Wat een leuk restaurant is dit, we kwamen hier met een vrij grote groep en we werden hartelijk ontvangen.
Leuk personeel en heerlijk eten.

Datum van bezoek: april 2024

6 april 2024 beoordeeld

Het is een gezellig restaurant. Personeel is heel aardig en gastvrij. Je kunt merken dat ze plezier in hun werk hebben.
Het eten was erg lekker en goed verzorgd.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2024
21 februari 2024 beoordeeld

Dit restaurant is heel gezellig om te zitten en het eten is ook heel goed! Ook de bediening was heel vriendelijk. We hebben een leuke avond gehad!

Datum van bezoek: februari 2024
21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurantje, zeer vriendelijk personeel. Mooie, zeer betaalbare menukaart. Daar konden we al niet kiezen tussen zoveel lekkers, maar de werkaanbieding trok onze aandacht. Heerlijke ossenhaas puntjes, laat maar komen! Heel warme friet erbij (dikke plus!!), sla, maar ook leuke extra garnering zoals een paar boontjes, gegrilde courgette, rösti rondje en Kimchi. De serveerster kwam nog speciaal vragen wat wij daarvan vonden. Echt heel leuk eten maar vooral erg goede kwaliteit!! Super.
Ook de toetjes waren geweldig. Wij hadden een goede cheesecake en Amarene ijs met verrukkelijke saus

Datum van bezoek: januari 2024
28 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant en leuke uitstraling, het eten is lekker en niet duur.
Vriendelijk personeel. We konden daar snel terecht.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Brasserie Dichtbij bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Brasserie Dichtbij geweest? Deel je ervaringen!