“Goede service, zeer vrindelijk personeel”
Beoordeling van Brasserie Dichtbij

Brasserie Dichtbij
Reserveren met
Brasserie Dichtbij is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 280 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Grote groepen
Beschrijving: Onze deuren staan open voor iedereen die trek heeft in een lekker hapje of drankje. Zowel voor de lunch als voor een lekker diner. De kaart is erg divers en er staat voor ieder wel iets lekkers op. Broodjes, salades, heerlijke warme gerechten en complete menu’s, het kan niet op. Smoothies, speciale coffees en cool cappuccino’s. Je kunt bij ons ook genieten van een High Coffee, Wine en Beer! Buiten de kaart om zijn er iedere week 2 verschillende menu’s voor 9.50. Deze zijn te vinden onderaan de pagina en een volledig overzicht is te zien bij ‘menukaart’. Als je ons op Facebook volgt, dan word je hiervan per week op de hoogte gehouden! Grote groepen zijn bij ons ook meer dan welkom. De eerste verdieping biedt voldoende plaats voor bijvoorbeeld een feestje op maat, een familiediner, een zakenlunch/diner of vergadering. Lees meer hier over onder het kopje ‘arrangementen’.
21 november 2017 beoordeeld

Leuke plek voor koffie of lunch, goede kwaliteit en service gericht. vrindelijk personeel, ook als je andere wensen hebt is dat mogelijk!

16 november 2017 beoordeeld

Sfeervol en betaalbare gelegenheid voor een hapje en/of een drankje, samen of met meerdere mensen. Vriendelijk personeel.

13 november 2017 beoordeeld

Na een dagje winkelen, lekker gegeten!Het week menu is lekker en niet duur.dit is een vierwekelijkse wisseling. Op de menu kaart is voor iedereen wat kekkers te vinden

31 oktober 2017 beoordeeld

Een heerlijk "gewoon" restaurant met een goede kwaliteit en een mooie prijs. Ook bediening is zeer prettig. Een bezoek zeker waard.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de wandeling door Amersfoort kwamen we langs Brasserie Dichtbij. De bediening is vriendelijk en het eten erg lekker. Zeker een aanrader als je in Amersfoort bent.

Reizigers die Brasserie Dichtbij bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Brasserie Dichtbij geweest? Deel je ervaringen!