“Fantastisch gegeten!”
Beoordeling van Bistro 't Kannetje

Bistro 't Kannetje
Geclassificeerd als nr. 34 van 274 Restaurants in Amersfoort
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Bistro ‘t Kannetje is gevestigd in het historisch centrum van Amersfoort. De naam van het restaurant is ontleend aan die van de oprichters, de gebroeders ‘Kan’. De bistro is sfeervol ingericht met, hoe kan het ook anders, veel kannetjes.
21 januari 2018 beoordeeld

Het interieur heeft een beetje weg van een bruin café; dat maakt het gezellig, maar qua eten is het veel méér dan dat.
Vanuit het gedeelte waar wij zaten, konden we zien wat er in de keuken gebeurde; het was druk, maar er werd relaxed gewerkt en dat kon je proeven. Het eten is fantastisch goed bereid en leuk opgemaakt.
De bediening is vriendelijk, attent, maar 'onzichtbaar aanwezig'. Erg professioneel !

Gewoonweg: een aanrader, maar het was druk, dus wel even reserveren.....

1 januari 2018 beoordeeld

Gingen hier wat drinken 's middags en aangezien het er gezellig was besloten we om ook voor het diner te reserveren. Achteraf maar goed ook want voor een donderdagavond was dit restaurant zeker tot 21.30 uur verder volledig volgeboekt.
Hierdoor is het niet echt een rustig restaurant maar wel erg gezellig.
Opvallend was dat ondanks de drukte de keuken en de bediening alles volledig in de hand hadden en dat is een goed teken. De eigenaar werkt ook gewoon mee en gedroeg zich als een goede gastheer
Het eten is van goede kwaliteit, eveneens de smaak. Let op de namen van de gerechten; erg creatief en leuk bedacht.
Kortom : lekker gegeten en erg prettig bediend door Ali. Zeker een bezoekje waard.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom eens bij T Kannetjes gegeten was een tijdje geleden en gelukkig had men weer een aantal nieuwe gerechten op de kaart staan waaronder een stoofpotje van rundvlees. Vooraf scampi’s op salade besteld, gerechten waren van goede kwaliteit en ook de bediening is zeer vriendelijk.
Enigste minpunt is de temperatuur in de zaak en de reuk van het bereidde eten door de open keuken dit is voor mijn gevoel teveel.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen onverwachts met 4 personen binnen, was erg druk, mochten boven gaan zitten.
Eten was niet heel speciaal, wel lekker voor een prijs kwaliteitsverhouding.
Personeel niet heel professioneel, wel vriendelijk.

Al met al zou ik hier nog wel een x naar terug gaan, het was niet super maar prima om even een keer te eten en of wat te drinken.

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn echtgenote een flesje witte wijn genomen. Beetje ongeïnteresseerd personeel. Ook erg veel personeel, die poetsen om maar bezig te blijven ...

Reizigers die Bistro 't Kannetje bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Bistro 't Kannetje geweest? Deel je ervaringen!