“Van Gogh Centrum - Utrechtse straat”
Beoordeling van Vlaams Friteshuis Van Gogh

Vlaams Friteshuis Van Gogh
Geclassificeerd als nr. 2 van 280 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Fastfood
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Verse friet, huisgemaakte Amersfoortse kroketten (Rund, sate, wild, vega, garnaal). Kom even langs!
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wegens omstandigheden last minute besloten om hier wat eten te halen. We werden om kwart voor 8, een kwartier voor sluitingstijd nog vriendelijk geholpen. Het is een prettige zaak, waar de frieten vers gesneden en gefrituurd worden. De grootste puntzak was genoeg voor ons tweeën samen. De frikandel is prima, maar niet bijzonder. De vegetarische kroket daarentegen is echt een keer wat anders, leuk dat deze op de kaart staat.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ouderwets lekker. In een punt zak gegarandeerd vieze vingers maar ze zijn t waard. Worden gesneden en gefrituurd waar je bij staat.

az-nl, Eigenaar van Vlaams Friteshuis Van Gogh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Dank voor de review, we hebben servetjes hoor!
Groetjes Arn

29 december 2017 beoordeeld

Ja het is een snackbar, met patat, kroketten en allerhande andere gefrituurde snacks.
Maar waar krijg je het advies om bij de ambachtelijke kroket géén mosterd te nemen, omdat de kroket daarvoor te lekker is. En dat is ook zo.
Ben zelf geen frites liefhebber....maar ik maak een uitzondering voor de frites van Van Gogh, en als ik voorbij kom....dan sla ik zelden het kroketje over.

En dan ben je plotseling kroketten en friet liefhebber. Het zal je maar gebeuren!
Bedankt!
Groetjes Arn

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals niet anders gewend een heerlijke zak friet. Altijd een vriendelijk woord en vlot geholpen. Komene zeker volgend jaar weer een frietje halen

Tot snel dan, bedankt!

11 december 2017 beoordeeld

Het Vlaams Friteshuis Van Gogh is zeer bekend in Amersfoort, met name omdat het ook reeds veel prijzen heeft gewonnen. Als je fan bent van een lekkere puntzak met grote Vlaamse frieten, dan is het Vlaams Friteshuis Van Gogh "the place to be"!

So is it!

Reizigers die Vlaams Friteshuis Van Gogh bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Vlaams Friteshuis Van Gogh geweest? Deel je ervaringen!