9 juli 2018 beoordeeld

Dit hotel ligt tegenover het Eemplein, net buiten het oude centrum. Het station is ook dichtbij. De kamer, badkamer en het bed waren prima. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, € 15,50 per persoon vind ik te duur, ook al zijn de tegenwoordig normale prijzen.

Verbleef: juli 2018
2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg mooi en netjes hotel met keurige kamers en zeer schoon. Strak modern ingericht. Vriendelijk receptie. Midden in het centrum van Amersfoort op loop afstand van winkels en terrasjes. Echt een aanrader.

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel nette, moderne en ruime kamers, allemaal vrij nieuw. Mooie Philips tv met vele koppelingsmogelijkheden. Printer zelfs. Niet gehorig. Ontbijt goed. Parkeren voor 7€ (uitrijkaart bij receptie te kopen). Naar het t centrum kan je lopen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
25 juni 2018 beoordeeld

Kom vaak in de buurt van Amersfoort en omdat mijn "vast" hotel volzet was dan hier gelogeerd. Prima verzorgde kamers met al het nodige comfort. Misschien iets te high tech omdat het mij niet lukte om de bluetooth van de TV te verbinden met mijn laptop maar dit zal eerder aan mij liggen. Kom hier zeker terug

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd hotel en ruime badkamer met douche in de standaardkamer. Kamer met alle basiscomfort, ideaal voor overnachting zakentrip of centrum. Vriendelijk ontvangst. Keurig ontbijt. Goede WiFi - voldoende snel om online te werken.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken