“Geweldige ervaring met lekker eten en vermaak voor kleine kinderen.”
Beoordeling van Coffee Corazon

Coffee Corazon
Geclassificeerd als nr. 3 van 439 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Hof
30 maart 2024 beoordeeld

Geweldige plek om heen te gaan met je gezin en kleine kinderen. Brood is versgebakken en lunch was heerlijk. Daarnaast goeie opties voor kindermenu's. Kinderen hebben een hele bovenverdieping voor zichzelf met heel veel speelgoed waar ze makkelijk uren bezig kunnen zijn. Niet een kleine speelhoek met keukentje dus!

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

25 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel. Gezellige atmosfeer. Overheerlijk geluncht humus salade met heerlijke falafel. Super lekkere smoothies.

Datum van bezoek: maart 2024
18 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk ontbeten. Mijn vriendinnen hadden de La Campagne wat echt veel en lekker was. Ik een belegd broodje. Alles goed van smaak. Daarna nog een lekkere brownie uitgezocht. Zaten heerlijk rustig en personeel super vriendelijk. Meiden ga zo door!

Datum van bezoek: februari 2024
11 februari 2024 beoordeeld

Eten is lekker, wel karig, je krijgt minder dan vorig jaar en de prijs is stevig. Het is gezellig druk en de bediening uitstekend.

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer
28 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een leuke restaurant met leuke bediening. Die ons goed wegwijs maakte in Amersfoort. Lekker gebak, appeltaart springt er wel tussenuit. Leuk boven voor kinderen, kinderen kunnen spelen terwijl de ouders bij kunnen kletsen onder genot van drinken.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Coffee Corazon bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Amersfoort, Utrecht Province

In Coffee Corazon geweest? Deel je ervaringen!