“Echt niet lekker”
Beoordeling van Habibi

Habibi
Reserveren met
Habibi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 30 van 272 Restaurants in Amersfoort
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant was sfeervol en de bediening erg aardig. We hadden een soort proeverij van verschillende mezzes, maar helaas vond ik het grootste deel echt niet lekker. En ik houd normaal gesproken echt van de Arabische keuken. Het was smakeloos, gortdroog of juist druipend in olie. Ook het brood was oud en zelfs de falafel was ronduit vies. Erg jammer, ik had er meer van verwacht

26 april 2018 beoordeeld

In een gezellige entourage hebben we meer dan heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor Habibi's proeverij inclusief dessert. Alle gerechtjes waren even lekker en de porties ruim voldoende. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel. Wij gaan hier zeker terugkomen.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin tafel gereserveerd en duidelijke uitleg over de opzet, mogelijkheden en kaart. Van binnenkomst tot vertrek tonen eigenaresse en team gastvrijheid met een hoofdletter G. De jongedame die onze tafel bediende was super; vriendelijk en op de hoogte van alle tapas. Het proeverij menu incl dessert is een echte aanrader voor 1e bezoek om alles te leren kennen en proeven. Kinderen vonden het ook heerlijk. Ondanks een zeer drukke zaterdagavond neemt men toch even de tijd om aan tafel even een social talk te doen. Bij dessert een echte zoete Arabische thee besteld. Wij komen zeker een keer terug. Chapeau!

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen bij toeval tegen Habibi aan. Gezellig druk, verrassend menu, prima bediening. Heerlijk gegeten, en afgerond met een potje the a la menthe. Warm aanbevolen!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond met mijn man hier gegeten. We hebben van te voren gerserveerd en dat is denk ik ook echt nodig want het zat vol. De sfeer was goed en de bediening vriendelijk.
Het eten was heerlijk en bracht fijne herrineringen op aan de keuken van mijn oma. Dank!

Reizigers die Habibi bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Habibi geweest? Deel je ervaringen!