“Topavond, top bediening en gastvrijheid”
Beoordeling van Blok's restaurant

Blok's restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 276 Restaurants in Amersfoort
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal hebben de kinderen een ‘ kinderuitje’ in januari, maar dit keer mochten we als ouders ook mee.
Ontvangst was - net als de rest - super hartelijk en direct wordt afgetast hoe de gast bediend wil worden. Wij zijn wel in voor een grapje of een dolletje; daar werd dus de rest van de avond rekening mee gehouden. Maar toen we een zeer serieus gesprek aan tafel hadden, had men dat ook door en bediende rustig en liet ons gaan. Dat is echt top en maak je weinig mee!
De gerechten - we hadden 7 gangen - zijn niet bijzonder groot qua portie, dus zelfs na 7 gangen zit je niet bom vol.
Wij waren niet altijd gelukkig met de keuze van wijn spijs - hadden een wijnarrangement - maar dat is ook een smaak dingetje; over smaak valt niet te twisten. Gelukkig is het personeel dan ook zo om wel het gesprek aan te gaan, maar geen gelijk wil hebben.
We hebben super lekker gegeten; heerlijk gezelschap, prima wijnen - zeker het ‘perensap’ bij de kaas!! - en heel rustig ons ding kunnen doen.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow! Wat was de avond bij Blok's geweldig. Bij het openzwaaien van de deur stond de gastheer al direct klaar om onze jassen aan te nemen en de tafel te wijzen. Vanwege kerst was er een mooi me nu samengesteld. Werkelijk iedere gang overtrof onze verwachtingen. Ieder gerecht was een kunstwerkje en bestond uit heerlijk verse ingrediënten en mooie combinaties ervan. Bij elk gerecht werd een bijpassende wijn geserveerd. Wat het compleet maakt is hoe gepassioneerd het bedienend personeel, waaronder deze avond ook de chefkok, de gerechten en wijnen toelicht. Een groot compliment aan het hele team van Bloks.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangst, jassen worden keurig aangenomen en mooi tafeltje naast de keuken. Smaakvol interieur, knus, veel tweetjes in treinzit, maar door de akoestische maatregelen, vang je de gesprekken van anderen niet op. Enthousiast team, ze hebben er duidelijk zin in, "veel plezier vanavond" (leuke start). Gekozen voor een 7 gangen menu inclusief wijnarrangement. Alle gerechten zijn stuk voor stuk origineel, speels en goed op smaak. Absolute meerwaarde is dat Marco Blok zelf in de bediening staat. Hij heeft het volste vertrouwen in zijn keukenequipe en legt met veel enthousiasme de gerechten toe. De hele avond verloopt vanzelf, niks hoeven vragen. Water, wijn en brood worden aangevuld. 4,5 uur gezeten. Op verzoek wordt de taxi gebeld en zijn we weer veilig thuis aangekomen. Ga zo door!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Blok’s. Gewoon zonder op de kaart te kijken en in vol vertrouwen het 5 gangen verrassingsmenu gekozen, met wijnarrangement. Het was een heerlijk menu met gerechten die in rustige harmonie veel smaak boden.
De staf en de sfeer is ontspannen en informeel, terwijl alles wel volledig onder controle is. We komen graag terug.

(En voor Frank: de Italiaan heet O Sole Mio)

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het derde jaar op rij bij blok's geweest en het was weer genieten! Dit is toch echt de rit van Zeeland naar Amersfoort meer dan waard. Super gastvrij, top eten en een gemoedelijke sfeer. Wij kunnen alvast niet wachten tot volgend jaar!

Reizigers die Blok's restaurant bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Blok's restaurant geweest? Deel je ervaringen!