“Terechte sterrenzaak!”
Beoordeling van Blok's restaurant

Blok's restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 270 Restaurants in Amersfoort
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow! Wat was de avond bij Blok's geweldig. Bij het openzwaaien van de deur stond de gastheer al direct klaar om onze jassen aan te nemen en de tafel te wijzen. Vanwege kerst was er een mooi me nu samengesteld. Werkelijk iedere gang overtrof onze verwachtingen. Ieder gerecht was een kunstwerkje en bestond uit heerlijk verse ingrediënten en mooie combinaties ervan. Bij elk gerecht werd een bijpassende wijn geserveerd. Wat het compleet maakt is hoe gepassioneerd het bedienend personeel, waaronder deze avond ook de chefkok, de gerechten en wijnen toelicht. Een groot compliment aan het hele team van Bloks.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangst, jassen worden keurig aangenomen en mooi tafeltje naast de keuken. Smaakvol interieur, knus, veel tweetjes in treinzit, maar door de akoestische maatregelen, vang je de gesprekken van anderen niet op. Enthousiast team, ze hebben er duidelijk zin in, "veel plezier vanavond" (leuke start). Gekozen voor een 7 gangen menu inclusief wijnarrangement. Alle gerechten zijn stuk voor stuk origineel, speels en goed op smaak. Absolute meerwaarde is dat Marco Blok zelf in de bediening staat. Hij heeft het volste vertrouwen in zijn keukenequipe en legt met veel enthousiasme de gerechten toe. De hele avond verloopt vanzelf, niks hoeven vragen. Water, wijn en brood worden aangevuld. 4,5 uur gezeten. Op verzoek wordt de taxi gebeld en zijn we weer veilig thuis aangekomen. Ga zo door!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Blok’s. Gewoon zonder op de kaart te kijken en in vol vertrouwen het 5 gangen verrassingsmenu gekozen, met wijnarrangement. Het was een heerlijk menu met gerechten die in rustige harmonie veel smaak boden.
De staf en de sfeer is ontspannen en informeel, terwijl alles wel volledig onder controle is. We komen graag terug.

(En voor Frank: de Italiaan heet O Sole Mio)

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het derde jaar op rij bij blok's geweest en het was weer genieten! Dit is toch echt de rit van Zeeland naar Amersfoort meer dan waard. Super gastvrij, top eten en een gemoedelijke sfeer. Wij kunnen alvast niet wachten tot volgend jaar!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond beleefd. Mooi kader dat niet overheerst, de gerechten blijven centraal staan. Fijne wijnsuggesties bij elk gerecht, rustige opbouw van het menu en zeer kwaliteitsvol.
Dikke merci aan keukenteam en zaalbediening!

Reizigers die Blok's restaurant bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Blok's restaurant geweest? Deel je ervaringen!