“Heerlijk gegeten in hartje Amersfoort”
Beoordeling van Blok's restaurant

Blok's restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 265 Restaurants in Amersfoort
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangst, jassen worden keurig aangenomen en mooi tafeltje naast de keuken. Smaakvol interieur, knus, veel tweetjes in treinzit, maar door de akoestische maatregelen, vang je de gesprekken van anderen niet op. Enthousiast team, ze hebben er duidelijk zin in, "veel plezier vanavond" (leuke start). Gekozen voor een 7 gangen menu inclusief wijnarrangement. Alle gerechten zijn stuk voor stuk origineel, speels en goed op smaak. Absolute meerwaarde is dat Marco Blok zelf in de bediening staat. Hij heeft het volste vertrouwen in zijn keukenequipe en legt met veel enthousiasme de gerechten toe. De hele avond verloopt vanzelf, niks hoeven vragen. Water, wijn en brood worden aangevuld. 4,5 uur gezeten. Op verzoek wordt de taxi gebeld en zijn we weer veilig thuis aangekomen. Ga zo door!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Blok’s. Gewoon zonder op de kaart te kijken en in vol vertrouwen het 5 gangen verrassingsmenu gekozen, met wijnarrangement. Het was een heerlijk menu met gerechten die in rustige harmonie veel smaak boden.
De staf en de sfeer is ontspannen en informeel, terwijl alles wel volledig onder controle is. We komen graag terug.

(En voor Frank: de Italiaan heet O Sole Mio)

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het derde jaar op rij bij blok's geweest en het was weer genieten! Dit is toch echt de rit van Zeeland naar Amersfoort meer dan waard. Super gastvrij, top eten en een gemoedelijke sfeer. Wij kunnen alvast niet wachten tot volgend jaar!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond beleefd. Mooi kader dat niet overheerst, de gerechten blijven centraal staan. Fijne wijnsuggesties bij elk gerecht, rustige opbouw van het menu en zeer kwaliteitsvol.
Dikke merci aan keukenteam en zaalbediening!

27 september 2017 beoordeeld

We werden 's middags gebeld om de reservering te bevestigen en om te vragen of er nog allergieën waren of dieetwensen. Het ontvangst was hartstikke aangenaam. We hadden gereserveerd voor een 5 gangen menu met 2 amuses. Alles was gewoonweg even lekker. Net als de bijbehorende wijntjes. Er werd ook goed meegedacht. Mijn man kon niet te veel drinken omdat hij nog moest autorijden en ik drink sowieso niet veel dus al helemaal niet een glas wijn bij elk gerecht dus kreeg ik elke keer een half glas. Helemaal geweldig! Je zit niet bedwelmd aan tafel en kan toch van alles genieten. Ook was het hartstikke leuk om het enthousiasme te zien. Er was niet alleen passie in de keuken bij het maken van de gerechten maar er was zeker veel passie bij het op tafel zetten van de heerlijke gerechtjes en het inschenken van de lekkere bijpassende wijntjes. Alles werd uitgelegd en verteld. We hebben in elk geval een geweldige avond gehad!

Reizigers die Blok's restaurant bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Blok's restaurant geweest? Deel je ervaringen!