“3 x Top!!”
Beoordeling van Blok's restaurant

Blok's restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 264 Restaurants in Amersfoort
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het derde jaar op rij bij blok's geweest en het was weer genieten! Dit is toch echt de rit van Zeeland naar Amersfoort meer dan waard. Super gastvrij, top eten en een gemoedelijke sfeer. Wij kunnen alvast niet wachten tot volgend jaar!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond beleefd. Mooi kader dat niet overheerst, de gerechten blijven centraal staan. Fijne wijnsuggesties bij elk gerecht, rustige opbouw van het menu en zeer kwaliteitsvol.
Dikke merci aan keukenteam en zaalbediening!

27 september 2017 beoordeeld

We werden 's middags gebeld om de reservering te bevestigen en om te vragen of er nog allergieën waren of dieetwensen. Het ontvangst was hartstikke aangenaam. We hadden gereserveerd voor een 5 gangen menu met 2 amuses. Alles was gewoonweg even lekker. Net als de bijbehorende wijntjes. Er werd ook goed meegedacht. Mijn man kon niet te veel drinken omdat hij nog moest autorijden en ik drink sowieso niet veel dus al helemaal niet een glas wijn bij elk gerecht dus kreeg ik elke keer een half glas. Helemaal geweldig! Je zit niet bedwelmd aan tafel en kan toch van alles genieten. Ook was het hartstikke leuk om het enthousiasme te zien. Er was niet alleen passie in de keuken bij het maken van de gerechten maar er was zeker veel passie bij het op tafel zetten van de heerlijke gerechtjes en het inschenken van de lekkere bijpassende wijntjes. Alles werd uitgelegd en verteld. We hebben in elk geval een geweldige avond gehad!

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening, heerlijke smaken en mooie wijnen erbij.
Met 10 personen was de keuken niet het probleem maar het interieur. Lange bank tegen de muur is niet handig - maar onvermijdelijk.
Een aanrader met een * in het centrum van Amersfoort.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond mijn moeder getrakteerd op een 7-gangen diner bij dit sterrenrestaurant. Het was een avondvullend programma met heerlijk eten en leuke bediening. De wijnen sloten uitstekend aan bij de verrassende gerechten. Het was echt een TOP avond.

Reizigers die Blok's restaurant bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Blok's restaurant geweest? Deel je ervaringen!