“Mooie ruime en groot restaurant, maar ondanks dat prima service. Eten goed, maar menu kon gevarieerder. ”
Beoordeling van Dara Amersfoort

Dara Amersfoort
Geclassificeerd als nr. 8 van 438 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 mei 2023 beoordeeld

Lekker eten en mooie grote ruime zaak. Wel wat koud want zaten naast een raam en verwarming was niet hoog opgestookt, mogelijk door de energiecrisis. Wel voordeel dat je dus ruim uit elkaar zit en zo een luxe uitstraling hebt en wat privacy ervaart. De menu keuze (mezzes) was wel wat bepekt naar mijn mening. Het is zeker wel lekker en aan te bevelen, maar zal wel een geruime tijd tussen je bezoeken nemen om zo eentonigheid te voorkomen. Wij zaten op de 1ste verdieping en daardoor een mooi uitzicht op Amersfoort.

Datum van bezoek: februari 2023

22 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Echt lekkere ‘mezzes’. Mooie plek in Amersfoort.
Nadeel: de muziek binnen stond nogal hard waardoor je je tafelgenoten eigenlijk niet goed kon verstaan.

Datum van bezoek: april 2023
1 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn restaurant voor zowel lunch als diner op een leuke plek. In de zomer gezellig op het terras aan de Eem. Ga voor het 'mezze-menu'!

Datum van bezoek: augustus 2022
19 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van het 3-gangen Dara de luxe menu (shared). De voor- en hoofdgerechten zijn gevarieerd, maar sluiten goed bij elkaar aan.
De bediening is goed en vriendelijk.
Tafelwater staat al klaar en is inbegrepen, erg fijn!

Datum van bezoek: maart 2023
18 maart 2023 beoordeeld

Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Top . We hadden geluk er was nog een laatste plekje en dat op zaterdagavond. Puur geluk.

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Dara Amersfoort bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Dara Amersfoort geweest? Deel je ervaringen!