“Goede Mezes, goede prijs”
Beoordeling van Dara Amersfoort

Dara Amersfoort
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Dessert in Amersfoort
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant en lekker eten. Bediening is oké en de prijs is prima. De ambiance is hierbij ook echt wel een topper en er is op veel details gelet.

Datum van bezoek: mei 2017

21 januari 2018 beoordeeld

Kom er graag, al jaren. Nivo is blijvend uitstekend. De Smaken zijn erg goed. Voor mij zijn het vooral de mezzes, maar de hoofdgerechten zijn ook prima. De lokatie is mooi gelegen aan de haven. De sfeer is goed, de ruimte prettig en het personeel goed en vaardig

Datum van bezoek: januari 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met vrienden en onze kinderen eten op zaterdagavond. Dat doen we niet meer. De jonge bediening blonk de keren die we daarvoor bij Dara hadden gegeten ook al niet uit, maar deze avondmaal een dieptepunt. Het brood bij de voorgerechten (koude metzes) kwam toen de voorgerechten al een kwartier op waren. Daarna drie kwartier op de volgende warme metzes gang gewacht. Daarna weer een half uur op de nagerechten gewacht, waarbij het bestek vergeten werd. Dat hebben we zelf maar gepakt, voordat het ijs gesmolten was, want de bediening was nergens te bekennen. Lekker eten, maar de bediening, pffff

Datum van bezoek: maart 2017
7 januari 2018 beoordeeld

Zowel om alleen een drankje te doen als ook om een heerlijke maaltijd te eten in een zeer sfeervol, maar vooral ontspannen restaurant met een hele fijne bediening moet je hier zijn! De bediening vandaag was super, ik mocht verschillende wijntjes proeven, zodat ik een goede keuze kon maken. Deze 'gastheer' maakte onze dag bijzonder, de juiste man op de juiste plek. Super bedankt!

Datum van bezoek: januari 2018
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tentje is mooi en wel gezellig ook lekker een terrasje er bij! Het eten is een beetje Marrokaans eten geloof ik, niet geweldig maar niet slecht. De bediening is aan de langzame kant maar ik ben er maar 1 keer geweest dus kan gebeuren. Al bij al acceptabel maar of het de moeite waard is?

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Dara Amersfoort bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Dara Amersfoort geweest? Deel je ervaringen!