Beoordeeld op 8 december 2019

We hadden 4 kamers gereserveerd en alle kamers waren verschillend. De bedden waren prima en alles was goed schoon. Vriendelijk ontvangst en goed verzorgd ontbijt in een huiselijke sfeer. Het hotel is centraal gelegen en een goede uitvalsbasis om Amersfoort te leren kennen.

Datum van verblijf: november 2019
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Hartelijk dank. Graag gedaan!

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Een Wonderbox cadeau gekregen en dat is een straf. Kom je in de slechtste kamer van een hotel terecht met echt slechte bedden. Een keukenblokje op de kamer welke je ook als badkamer wastafel moet gebruiken en een piepkleine badkamer.
Enige lichtpuntje was het prima ontbijt.

Datum van verblijf: december 2019
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Jammer dat u dat zo ervaren heeft. Over de bedden op deze kamers ontvangen wij zelden klachten maar slapen/bedden/matrassen is erg persoonsgebonden. En wij zouden deze kamers zeker niet kwalificeren als slechtste kamers van ons hotel.

Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer gunstig t.o.v. het historische centrum van Amersfoort, je loopt zo de stad in, maar zit toch in een rustige buurt. Goede afspraken met de parkeergarage op zeer korte loopafstand van het hotel.
De sfeer is er erg gemoedelijk, een verademing t.o.v. de standaard, cleane, onpersoonlijke hotels.
De medewerkers waren er allemaal heel vriendelijk en ook het ontbijt was prima verzorgd.
Persoonlijk vonden wij de zolderkamer die we hadden aan de kleine kant, zeker gezien de prijs. Er zat geen wasbak in de badkamer, dus je moest je tanden poetsen aan het keukenblokje en er was maar een heel klein en gammel spiegeltje om je haar en make up te kunnen doen.
Misschien zijn de andere kamers qua inrichting net iets praktischer...
Maar over het algemeen hebben we een zeer goed verblijf gehad, de bedden lagen goed en de kamer was schoon.
Zeker een aanrader, al zou ik dan niet voor één van de zolderkamers kiezen...

Datum van verblijf: oktober 2019

Hartelijk dank.

Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Met een hotelbon dit hotel geboekt. Super locatie midden in het centrum van mooi Amersfoort. Maar bij binnenkomst, na aanbellen, bijzonder ontvangst, niet heel gastvrij. Het personeel stonk naar rook en eerst moest alles qua geld even afgehandeld worden. De kamer, een mini kamertje op de bovenste verdieping had schimmel op de muren, maar uiteindelijk ook wel logisch wanneer er in de badkamer (misschien 3m2) geen of nauwelijks ventilatie is. Van buiten ziet het er mooi uit, maar voor ons was dit schone schijn. De overbuur is een nachtclub, maar daar hadden we verder geen last van.
Wel een mooie binnentuin.
Het ontbijt vonden we matig.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

We zijn erg verrast door dit hotel en het voelt als thuis komen. Je parkeert je auto in garage Flint plein en het Hotel maximeert de kosten op €9. De kamers zijn gezellig en modern. Het ontbijt is heerlijk te meer omdat het geen buffet is. Rust kun je vinden in een heerlijke binnentuin. Hier kun ook nog een drankje nuttigen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dan is de prijs ook nog in balans.

Datum van verblijf: juni 2019
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Hartelijk dank voor uw leuke review!