Beoordeeld op 29 maart 2019

Als ik de overige beoordelingen lees kan ik mij de positieve aansluiten! Een aanrader dus. Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren dat een monumentaal gebouw zo zijn beperkingen kent bijv. geen trap. Maar wat ik als zeer positief ervaar is dat er voor iedereen een kamer qua besteding te vinden is. De kamers met gedeeld sanitair zijn goedkoper per persoon dan een camping maar wil jij iets meer luxe zoals eigen sanitair dan zijn er weer andere kamers. Er zijn zelfs 4 verschillende suites. Ik heb geslapen op een kamer met gedeeld sanitair. Prima voor deze keer, beetje weinig te besteden, maar de volgende keer ga ik zeker voor de suite met de sauna!!

Kamertip: ik slaap altijd minder als ik van huis ben, maar het waren uitstekende bedden
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Sara, dank voor uw review. Gelukkig hebben we wel trappen maar u bedoelde vast een lift. Tot de volgende keer dan!

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Voor een meerdaags event op zoek naar een leuk hotel op loopafstand van de Prodentfabriek (10-15min lopen) en 's avonds wat sfeer te proeven van de stad.
Dit prettige hotel heeft dat!

Het ontvangst was uiterst vriendelijk en werd begeleid naar mn kamer. Had 3p-kamer geboekt met gedeelde badkamer. De kamer had 3 losse bedden en was knus en gezellig. Wastafel op de kamer is wel zo fijn. Bed sliep prima. Met 2 leuke stoeltjes, een tv en koffie/theevoorzieningen was het aangenaam wat tv te kijken op de kamer.

De badkamer en toilet waren op de gang. Geen probleem maar konden beide wel een make over gebruiken.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Ontbijtzaal zag er gezellig uit. Er is ook een mooie binnentuin, dat zal in de zomer een fijne plek zijn.

Geen directe parkeergelegenheid voor de deur. Personeel zal vast kunnen vertellen waar het makkelijkste parkeren is.

Datum van verblijf: januari 2019

Hartelijk dank!

Beoordeeld op 13 november 2018

Aardig hotel dicht bij het centrum. Omdat het op geringe loopafstand is van de locatie waar ik voor mijn werk moet zijn, heb ik hier nu voor de 3e keer gelogeerd. De ruime kamer is prima ingericht, bedden comfortabel, douche goed.
Zelfs een keukenblokje met wat serviesgoed. Ontbijt is ook goed verzorgd.
De receptie gaat - ik meen- rond 22.00 uur dicht. Het hotel heeft geen bar... dus als je 's avonds nog even een afzakkertje zou willen nemen dan is dit niet de juiste locatie.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Hartelijk dank en tot een volgende keer!

Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier met 10 vrienden voor 1 nachtje. Prima hotel, overal dichtbij. Het is oud maar goed gerenoveerd. Goede Boxspring, badkamer is erg klein. Mooie, gezellige tuin erbij. Ontbijt was ruim voldoende.

Datum van verblijf: oktober 2018
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Hartelijk dank voor uw review.

Beoordeeld op 1 oktober 2018

Super leuk hotel dicht bij het oude centrum in Amersfoort. (op loopafstand)
Zeer gastvrij ontvangst en een prima kamer met alle voorzieningen.
In de ochtend van een meer dan uitstekend ontbijt genoten, met wederom een zeer vriendelijke bediening.
Parkeren kan in de parkeergarage "De Flint" op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2018
HoteldeTabaksplant, Manager van Hotel de Tabaksplant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw leuke review!