“Zes gangen met aangepaste wijnen, zeer lekker en aan te bevelen.”
Beoordeling van De Saffraan

De Saffraan
Geclassificeerd als nr. 5 van 439 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten een avond let vrienden, griep van 14 personen. We konden in klein zaaltje apart zitten. Was schitterende ervaring. Terug in België gaan we zeker reclame maken

Datum van bezoek: mei 2024

7 april 2024 beoordeeld

Geef ze die ster weer! Wij hebben heerlijk gegeten; een feestje aan smaak explosies. Mooie combinaties, fijne wijnen en ook non-alcoholische bijpassende drankjes.
Genoten!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
1 april 2024 beoordeeld

Bijzondere locatie met een opvallende inrichting, zeer gastvrij en kundig personeel en met fantastische gerechten.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
2 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Dit is zeker weer een Michelin ster waard. Leuke gerechten, vindingrijk in ingrediënten en geweldige smaak combinaties. Helemaal afgemaakt met de bijpassende wijnen. Een heerlijk avondje uit.

Datum van bezoek: september 2023
2 juli 2023 beoordeeld

Zeer leuk en vriendelijk ontvangst. De locatie is prachtig, gelegen op een boot. Binnen zeer mooi ingericht. Het eten was top. Stuk voor stuk zeer lekkere gerechtjes en telkens een smaakbom. De uitbater kent zijn vak. De echtgenote in de zaal zeer vriendelijk en neemt de tijd om een babbeltje te doen. Onbegrijpelijk dat dit restaurant geen michelinster heeft. Zijn al in sterren restaurants gaan eten waar het veel minder was en zeker geen ster verdienden. Als men in Amersfoort of omgeving bent, dit restaurant zeker niet overslaan.

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die De Saffraan bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In De Saffraan geweest? Deel je ervaringen!