“Een welkome aanvulling op culinair gebied”
Beoordeling van Azaka

Azaka
Reserveer een tafel
za 15-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 20 van 438 Restaurants in Amersfoort
17 maart 2024 beoordeeld

Een heerlijk ongedwongen plek waar je je welkom voelt.
Heerlijk eten, lieve bediening!
Het eten was erg creatief in elkaar gezet en de smaken combineerden heel goed.
Let op de eigengemaakte sambal!!
Heerlijk!! 🌶️

14 maart 2024 beoordeeld

Lekker eten, vriendelijke en betrokken bediening, mooie inrichting, verrassend menu, prima prijs, goed bereikbaar met auto en OV.

9 maart 2024 beoordeeld

Fantastisch, lekker eten en mooie uitleg bij de gerechten.verrassende combinaties . bediening, heerlijke muziek
! Hele persoonlijke benadering!

4 maart 2024 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten bij Azaka. Het duurde even voodat de drankjes werden opgenomen en het duurde ook weer even voordat ze werden uitgeserveerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Rutger is een alleraardigste man, die het serveren leuk over brengt. Hij vertelt ook wat over de wijnen als je een wijnarrangement neemt bij het menu. De gerechten zijn zeer goed van smaak, leuk bedacht, en goed opgemaakt. Het hoofdgerecht is meer dan voldoende. Een van de minpunten vond ik, (en dat heb ik ook aangegeven) dat een glas wijn slechst 1 slok meer bevatte dan het bop arrangement. Vond ik erg karig. De afsluiting van de avond met de koffies was een beetje rommelig, maar goed opgelost. Cappuchino te veel, geen probleem, hoe m maar, en we zetten m niet op de rekening, liquor 43 besteld, in eerste instantie iets anders gekregen, ook geen probleem, Dan heb je nu beide :-) en wederom het verkeerde niet op de rekening terwijl we m wel mochten opdrinken. Rooibos thee besteld en munt thee gekregen. Ik denk dat Rutger al aan het afsluiten was in z'n hoofd. :-)

Erg leuke zaak, zat helemaal vol, het gaat een beetje op z'n caribisch maar dat is dan ook de charme. Wij gaan ons nog wel een keer laten verrassen daar!

3 maart 2024 beoordeeld

Wij hebben hier alleen een hoofdgerecht gegeten met wat brood vooraf. Vroeg op de avond en geen reservering gemaakt vooraf. Tijdens het hoofdgerecht moesten we van tafel wisselen. Het gaat hier allemaal zo knullig en onprofessioneel. Eten is prima maar horeca ervaring in de bediening is ver te zoeken. Er valt nog veel te leren hier.

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Azaka bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Azaka geweest? Deel je ervaringen!