Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 92
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 92
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 87
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
PricelineUS$ 92
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (358)
Beoordelingen filteren
358 resultaten
Waardering van reizigers
94
181
59
18
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
94
181
59
18
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 358 beoordelingen
Beoordeeld op 14 juni 2022

Als wij in Nederland verblijven dan elke keer weer opnieuw in het Berghotel, ook deze keer was het een superverblijf. Wij wensen jullie toe dat het probleen "personeel" snel wordt opgelost. Wat n drama , zo nu en dan. Gelukkig is de vaste crew goed op elkaar ingespeeld. Wij zijn verwend, met kleine attenties, wat we erg waarderen. En laten we hopen, Hasta el año que viene.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de achterzijde, lekker rustig!
Datum van verblijf: mei 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Felisindo1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 28 mei 2022

Aangezien ik voor werk in Amersfoort moest zijn, wilde ik daar met mijn gezin een weekend van maken.
Helaas ontbrak er bij aankomst een bed. We hebben lang moeten wachten totdat dit opgelost was omdat housekeeping er niet was rond 16.00 uur in de middag. Ook ontbraken de handdoeken voor 1 persoon. De kamer was ontzettend stoffig, waar mijn partner en zoon ivm hun allergie heftig op reageerden. Wij hadden doorgegeven dat we om 08.00 uur wilden ontbijten ivm mijn werk op zaterdag. Helaas had de kok om 6 uur moeten beginnen maar kwam die pas om 8 uur. Hierdoor waren de broodmanden leeg en was er geen ei, jam op enz. Mijn zoon en partner zijn daarna bij Mac Donalds gaan ontbijten. Ik had daar geen tijd meer voor en ben meteen door gedaan naar mijn werk. Wel jammer. We hadden behoorlijk bijbetaald voor het ontbijt. Klacht ligt bij receptie.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank germainer955
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Hotel heeft een rare indeling. Niet geheel duidelijk waar de hoofdingang zit. Receptie zit ergens in het midden. Ontvangst en personeel is vriendelijk. De kamer was een superieur kamer met balkon. De tv hang aan de muur rechts naast het bed. Deze hangt niet erg handig omdat je altijd schuin moet kijken. Stap je het bed uit moet je bukken om er langs te kunnen. De wc is groter dan de douche. Ook hier hangt het zeeprekje niet erg handig, heb er een blauwe pijnlijke elleboog aan overgehouden. De ontbijtzaal ziet er niet zo gezellig uit, mist sfeer, aankleding. Misschien het gevolg van Corona? Kostenbesparingen? Het ontbijt is verder wel goed verzorgd. De ramen zijn ook toe om eens goed gewassen te worden. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor als je de omgeving wilt ontdekken.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Freek_Bors
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 januari 2022

Heerlijk hotel, ruime kamers voorzien van alle gemakken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook een uitstekend restaurant. Wij hadden ivm Corona het ontbijt en diner op de kamer. Zeer goed verzorgd en ruime porties. Op wandelafstand van het centrum.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank 217gorby
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 december 2021 via mobiele applicatie

Waar we als Amersfoorters het liefst trots ‘ons’ Berghotel aan zouden prijzen, zijn we hier na een nacht + ontbijt wat behoudend in.
+ vriendelijke mensen bij reservering en receptie.
+ aardig om een dag van tevoren een gratis ‘upgrade ‘ te bieden.
+ prima bed
- krappe douche en toilet bij ‘junior suite’.
- matig geurtje in douche
-bizar felle spots in kleine toilet
-ontbijt afgekoeld , zonder bestelde thee en 20 minuten later dan aangegeven tijd.
-we begrijpen het serveren van ontbijt op de kamer vanwege Corona restricties.> zet dan wel een tafeltje en 2 stoelen op de kamer om aan te ontbijten/dineren.

Dit in Corona tijd met een m.i. Zeer beperkte kamerbezetting.

Al met al, prijs/kwaliteit eigenlijk ondermaats. Een recente ervaring in Leiden bij Best Western was van gelijke orde, vandaar nu toch een reactie/review.

Kamertip: Vraag even na hoe het zit met tafel en stoelenrij kamer binnen Corona regime en maaltijden op de kamer.
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank wimo305
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken