Beoordeeld op 2 juni 2020 via mobiele applicatie

Een erg fijn hotel aan de rand van Amersfoort. Mooi in het groen gelegen. Alles ruim opgezet en redelijk modern ingericht. Personeel super vriendelijk. Het diner was erg goed verzorgd. Dit hotel is zeker een aanrader als je in Amersfoort wilt verblijven.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 16 mei 2020

Het hotel heeft er alles aangedaan om het verblijf zo hygiënisch en toch vertrouwd te maken in tijden van corona. Dit gold tijdens inchecken, diner, ontbijt en in de wandelgangen.
Ik ben erg te spreken over de service.

Datum van verblijf: mei 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 februari 2020

Gezellig en goed hotel aan de rand van Amersfoort. Goed ontbijt. Ruime gratis parkeergelegenheid. Centrum Amersfoort is nabij envenals het centraal station. Hotel is ook geschikt voor vergaderingen. Internet werkt ook goed.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 februari 2020

Amersfoort is mooi stadje om te winkelen. Vele kleinere winkels maar ook de grotere ketens zijn aanwezig. De meeste winkels zijn ook op zondag open. De stadwandeling met gids is zeer boeiend. Hierdoor krijg je een goed beeld van Amersfoort.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 december 2019

Vanwege een diner in het restaurant aan de overkant, besloten we, tijdens het diner om een overnachting te boeken in dit hotel. En hier hebben we geen spijt van gehad. Wat een mooie kamer zeg! Ruim ingericht naar de huidige maatstaven, en zeer schoon. Omdat we niet op een overnachting ingesteld waren, was onze vraag om tandenborstels ook niet teveel en kregen we die van de zeer vriendelijke receptioniste. Kortom, dit hotel is de PLUS binnen de Best Western Groep meer dan waard!

Datum van verblijf: december 2019