Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een enigzins gedateerd restaurant. Lunch is prima tegen een iets te hoge prijs. Bereikbaarheid is uitstekend en goede parkeergelegenheid. Zeker een aanrader voor een lunch. Bediening is vriendelijk en attent. Bedrijfskleding was wat slordig.

Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel , nette kamers. Voor onze zoon was er een extra bed in de kamer gezet.
Een heel mooi gezellig terras buiten!
Ontbijt was goed, alles was er, broodjes sapjes fruit en allemaal voldoende.
We hebben in de bar heerlijke zelfgemaakte appeltaart gegeten . Als je thee bestelde kwamen ze met een hele kar melanges bij je tafeltje .

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Wel:Goede centrale ligging voor uitjes met fiets en busvervoer, mooie nette kamer, Perfecte service, zeer goed ontbijtbuffet en 3 gangenmenu bij arrangement. (3 gangenmenu exclusief) Niet:geen aanmerkingen op dit Hotel restaurant

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

De naam zegt het al, het hotel ligt op een berg(je). Prima hotel, goede en vlotte ontvangst, mooie ruime kamer en een prachtige buiten ruimte met goed tuinmeubilair. Bediening uitstekend zowel binnen als buiten. Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Bergteam, Receptionist van Best Western Plus Berghotel Amersfoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel en hartelijk bedankt voor het compliment!

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Als ik u in de toekomst van dienst kan zijn, aarzel dan niet contact met mij op te nemen op 0334224222.

Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk.

Met gastvrije groet,

Melanie Brinks
Service Medewerker Front Office
Best Western Plus Berghotel Amersfoort

Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Goede kamer met prima bed, als je een stevig matras gewend bent, en voldoende hoofdkussens.
Het ontbijt is uitgebreid maar niet bijzonder waardoor het aardig aan de prijs is; €15,00.
Parkeren bij het hotel is gratis.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Melanie Brinks