Nathalievs
Breda, Nederland

Prima voor een nachtje als je rust zoekt en graag wandelt.

3,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij zaten hier 1 nachtje en het was goed vertoeven. De kamer is eenvoudig en oudbollig. De locatie vonden wij top voor 1 nachtje. Je wandelt zo het bos in en de tuin en terras is heerlijk groots en ruim opgezet. Ik geef een gemiddelde beoordeling omdat ik het hotel geen 4 sterren waard vind. Vooral qua faciliteiten en luxe van de kamer vind ik dit hotel aan de magere kant. Positief is dat je er heerlijk kunt wandelen en zo naar Kamp Amersfoort kunt mocht je van historie houden. Het restaurant is prima. Ook geen 4 sterren maar prima voor 1 keer. Zou hier niet een aantal dagen willen zitten.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Museum Kamp Amersfoort op wandelafstand. Aanrader!
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.5 km van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort
Bar/lounge
3.4 km van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort
Meer hotels in Amersfoort bekijken
Beoordeeld op 11 februari 2024

Fantastisch personeel! Lunch met 19 personen: goede begeleiding vooraf door Erwin en ontzettend aardige bediening, denkt mee, is soepel, werkt hard, speciale dank en complimenten aan Chantal! Echt een aanrader! Het ligt ook nog in een schitterende wandelomgeving. Voor de golfliefhebber: naast de deur!

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 1 januari 2024 via mobiele applicatie

We hebben geboekt via booking.com en betaalden 184,-!!! voor een tweepersoons kamer voor 1 nacht! (2 hondjes kosten 30,- euro)

Dat zou voor mij prima zijn (ook vanwege oud en nieuw en de tarieven die dan iets hoger liggen) voor een mooie en nette kamer. Echter krijg je een zeer vieze en oude gedateerde kamer. Dat was echt een deceptie! 184,- euro. Echt te bizar voor woorden!

Ook de receptioniste had er op oudejaarsavond weinig zin in. Zeer kortaf en weinig vriendelijk. Ga voor dit geld alsjeblieft iets anders zoeken!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 29 november 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ziet aan de receptie er mooi en modern uit,maar kamers zijn echt heel basic,al heb je een luxe kamer geboekt,de matras van het bed is een complete ramp en compleet versleten.Het eten in het restaurant is goed maar in het centrum zijn betere prijs/kwaliteit restauranten te vinden

Kamertip: Er is meer dan genoeg parkeerplaats,de kamers zijn veel te duur voor het geen wat het is
Beoordeeld op 24 november 2023

Is eerder een flatgebouw geweest denk ik. Beneden mooi gerenoveerd, prima restaurant en ontbijt goed zoals bij ieder Fletcher hotel. Kamer gedateerd en moeilijk warm te krijgen maar prima geslapen verder.

Beoordeeld op 23 november 2023 via mobiele applicatie

Het hotel oogt van binnen best goed.
De entree en receptie is prima. Zeer vriendelijke dame achter de balie. Het restaurant oogt ook mooi. De kamers zijn vrij basic. Hoewel toch als comfort kamer geboekt. De kamerdeur klemt en moet je hard dichttrekken. Dat geeft lawaai en is niet fijn voor andere gasten. Wij kozen voor eten in het restaurant. Ik koos voor een hertenstoof. Op de foto zag het er prima uit maar de realiteit viel tegen. Ik verwachtte heerlijk zacht gestoofd hert, maar het was taai en er zat veel zeen en knars in. De zoete aardappel was niet gaar. Uiteindelijk dit aangeven bij de bediening. Er werd keurig een alternatief aangeboden. Ik koos voor schnitzel. Deze was beter dan de hertenstoof maar ook geen 10.

De matrassen waren voor mij wat te zacht. Dus niet heel best geslapen. Het ontbijt is goed. Niet overdreven luxe. Maar gewoon in orde.

Reistype: Reisde voor zaken