3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een high tea gedaan die wij hadden gekocht via de actie met Albert Heijn. 27,50 voor 2 personen. Als eerste krijg je een soepje met 2 quiches. Soep was lekker, de quiches waren nat en koud. Daarna krijg je de ‘echte’ high tea. Dat was een grote grap. 2 yoghurtjes met een of andere aardbeien saus en amandelen ofzo. Broodjes met kaas en kipfilet met boter?????? En 2 blaadjes sla. Verder iets wat bitterkoekjes mousse moest voorstellen maar het was botercreme. Er was ook een ‘citroen’ taartje. Maar dat was passievrucht!!! Je zou maar allergie hebben. Er was ook een zalm broodje, zat geen roomkaas of iets op. Verder allemaal cakejes uit de vriezer etc... thee was prima drinken was prima! We kregen geen messen... wij snappen dat je niet alles perfect kan krijgen omdat het een actie is, maar dit was echt niet grappig gewoon. Daarom schrijf ik deze review.

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
3 september 2018 beoordeeld

Goed, ruim voldoende met vriendelijke medewerkers. Restaurant biedt goede kwaliteit. Rustige bosrijke omgeving. Fietsverhuur met zeer veel tourmogelijkheden in de nabije omgeving, zowel naar de stad als in de bosrijke omgeving.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
29 augustus 2018 beoordeeld

Fijn hotel, mooi aangekleed, mooie kamer en vriendelijk personeel. De lunch was heerlijk en vers maar toch wel een smaakverschil met het ontbijt dat op zich prima was maar je proeft dat een aantal producten uit "massaproductie" komt en de sapjes uit een pak komen. Er was wel lekker vers brood.
De afstand van het hotel naar het centrum van Amersfoort vonden wij toch een behoorlijke tippel. Bij de receptie werd gezegd 3km ongeveer een half uur. Wij liepen er zeker 40 minuten op en ook de bijgeleverde plattegrond vonden wij niet erg duidelijk. Bij de receptie zeiden ze bij de poort rechtsaf, maar het is doorlopen naar de rotonde en daar rechtsaf. Als tip zou ik mee willen geven: een duidelijker plattegrond en de eventuele mogelijkheden met bus of taxi (taxi kost circa € 12,- enkel). Ook misten we duidelijke wandelroutes in de directe omgeving.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Mirjam R, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Beste Bohemien,
de afstand naar de Varkensmarkt (hartje centrum) is 2.9 km. Natuurlijk is een goede routebeschrijving wel van belang. Uw tips hierover zijn dan ook erg welkom, hartelijk dank daarvoor!

28 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden de kleinste kamer, maar voor ons verblijf (2 nachten) was deze ruim genoeg. Alles was mooi schoon en de badkamer rook heerlijk. De bedden sliepen ook lekker. Restaurant is vrij klein en gek ingedeeld, maar het personeel helpt graag. De afstand tot de dichtsbijzijnde bushalte is goed te lopen.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben net mijn vrouw geweest. Was geweldig. Mooie hotel. Tapijt oud maar verder perfect. Heerlijk geslapen. Nadeel voor mij. Ik kan niet in een kamer waar honden of andere dieren mogen logeren. Dat mag hier dus wel. Ligt in het bos bijna dus ideaal. Kamers waren schoon. Personeel heel vriendelijk. Kamers wel warm maar vraag om een ventilator. Ontbijt was verder goed. Netjes. Mooie restaurant. Echt een aanrader

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner