29 augustus 2018 beoordeeld

Fijn hotel, mooi aangekleed, mooie kamer en vriendelijk personeel. De lunch was heerlijk en vers maar toch wel een smaakverschil met het ontbijt dat op zich prima was maar je proeft dat een aantal producten uit "massaproductie" komt en de sapjes uit een pak komen. Er was wel lekker vers brood.
De afstand van het hotel naar het centrum van Amersfoort vonden wij toch een behoorlijke tippel. Bij de receptie werd gezegd 3km ongeveer een half uur. Wij liepen er zeker 40 minuten op en ook de bijgeleverde plattegrond vonden wij niet erg duidelijk. Bij de receptie zeiden ze bij de poort rechtsaf, maar het is doorlopen naar de rotonde en daar rechtsaf. Als tip zou ik mee willen geven: een duidelijker plattegrond en de eventuele mogelijkheden met bus of taxi (taxi kost circa € 12,- enkel). Ook misten we duidelijke wandelroutes in de directe omgeving.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Mirjam R, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Beste Bohemien,
de afstand naar de Varkensmarkt (hartje centrum) is 2.9 km. Natuurlijk is een goede routebeschrijving wel van belang. Uw tips hierover zijn dan ook erg welkom, hartelijk dank daarvoor!

28 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden de kleinste kamer, maar voor ons verblijf (2 nachten) was deze ruim genoeg. Alles was mooi schoon en de badkamer rook heerlijk. De bedden sliepen ook lekker. Restaurant is vrij klein en gek ingedeeld, maar het personeel helpt graag. De afstand tot de dichtsbijzijnde bushalte is goed te lopen.

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben net mijn vrouw geweest. Was geweldig. Mooie hotel. Tapijt oud maar verder perfect. Heerlijk geslapen. Nadeel voor mij. Ik kan niet in een kamer waar honden of andere dieren mogen logeren. Dat mag hier dus wel. Ligt in het bos bijna dus ideaal. Kamers waren schoon. Personeel heel vriendelijk. Kamers wel warm maar vraag om een ventilator. Ontbijt was verder goed. Netjes. Mooie restaurant. Echt een aanrader

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
17 augustus 2018 beoordeeld

Restaurant is mooi en buiten op het terras ook. De kamer die wij hadden was gedateerd ook vanaf het terras gezien zou een nieuwe pui of raamparij niet verkeerd staan en dan zou het hotel toch meer luxe uitstralen en idd 4 sterren waard zijn. Personeel de buitenlandse man bij het ontbijt echt gemeend vriendelijk en een vrouw met bril achter de balie ook. De jongeren komen wat zakelijker over. Maar prima verblijf gehad ontbijt is ook de moeite waard. Ook prima fietsen om te huren. Amersfoort verraste me een hele mooie stad ook om te winkelen terrasjes en het authentieke. Ook rondvaart is een aanrader

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Mirjam R, General Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2018

Hartelijk dank voor de review!
Zowel de complimenten als de aanbevelingen zijn welkom en bruikbaar.
Fijn te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad in ons hotel en van de Amersfoort en omgeving.
Graag tot een volgende keer!

15 augustus 2018 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Zeer vriendelijk personeel. De kamer was goed.
Heerlijke bedden. Hier en daar zou qua onderhoud wat verbeterd kunnen worden.
Zoals de muren eens opfrissen. Vlekjes wegwerken. Hier en daar wat gedateerd, maar het is een uitstekend hotel. Ontbijt is prima. Diner is goed,( mag iets meer keuze in komen). Men luistert naar je wensen en daar wordt ook aan voldaan.
Hotel ligt ook nog eens op een mooie rustige lokatie in de bossen Geweldig Kunnen het iedereen aanbevelen.

Kamertip: Indien niet goed ter been. Kamer op begane grond reserveren.
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor de mooie review met bruikbare tips en mooie complimenten!
Graag tot een volgende keer!