8 september 2018 beoordeeld

Omdat het hotel aan de drukke rand van Amersfoort ligt was het met name met het fietsen van knooppuntroutes minder ideaal, ook het feit dat er nog een van der Valk hotel in Amersfoort (Leusden) ligt zorgde soms voor verwarring. De service, restaurant, kamers, voorzieningen zijn TOP van dit hotel!

8 september 2018 beoordeeld

Het hotel is gunstig aan de rijksweg gelegen en de kamers zijn perfect. De voorzieningen waren perfect. En de bediening en gastheren/ vrouwen zijn beleefd en gereserveerd. Chapeau voor het hotel en zullen het zeker bij andere mensen aanbevelen.

6 september 2018 beoordeeld

Fijn hotel, personeel vond ik bekwaam en vriendelijk en de kamer was prima. De locatie is vooral het pluspunt geweest, want het hotel zelf staat natuurlijk in een druk gebied. Maar het scheelde een hoop file-leed door een nachtje hier te verblijven in plaats van heen en weer naar huis om de volgende dag weer in Amersfoort te zijn.

• Verbleef: september 2018, reisde alleen
6 september 2018 beoordeeld

We zijn sowieso gecharmeerd van Van der Valk hotels. Het bezoek aan dit hotel is ons weer prima bevallen. We voelden ons heerlijk ontspannen en alles was prima voor elkaar, de kamer, de service en het ontbijt en diner.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
AmersfoortA1, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Amersfoort A1, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018

Beste gbennink,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat wij het u als trouwe Valk bezoeker naar de zin hebben kunnen maken. Wanneer u weer in de buurt bent ontvangen wij u graag weer voor een diner, brunch of overnachting.

Irchell Wist | Front Office Manager
E: irchell.wist@amersfoort.valk.com

5 september 2018 beoordeeld

Zeer Goed bereikbaar hotel voor de omgeving Amersfoort Een goed verzorgt ontbijt, mooie kamers en een ideale locatie voor bezoek aan Thermen Soesterberg 10 minuten rijden of het bezoeken van de Amersfoortse binnenstad.