Beoordeeld op 28 mei 2018

Wij hadden de deluxe kamer met bubbelbad en gebruik van minibar kamer 222
de kamer was prima voor ons twee, netjes en schoon.
De vloerbedekking mag echter wel vervangen/gereinigd worden er waren veel vlekken.
Het bubbelbad was heerlijk en het bed was stevig en de kussens prima.
De minibar was gevuld met bier,wijn en water, wij hadden er graag frisdrank in gezien.
Pas de volgende dag bij navraag, werd er gezegd dat we roomservice hadden moeten bellen als we de alcohol hadden willen vervangen.
Ontbijt is tot 10:30 wij arriveerde om 9:50 en er was al veel op en werd ook niet meer aangevuld.
Alle produkt aanduidingen stonden er nog wel dus je wist wat er miste.
Geen bacon, pancakes, gekookte eieren en 2 schalen waar niet van weten wat er op heeft gelegen naast de zalm.
Dit is dan weer jammer.
Ik snap dat je niet meer volledig aanvult vanaf een kwartier voor tijd, maar 40 minuten van te voren, is toch wel raar.
Al met al was het verblijf prima!!

Beoordeeld op 28 mei 2018

Zeer vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid en voortreffelijk ontbijt. Via hotelkamerveiling hier terecht gekomen, voor herhaling vatbaar. Op fietsafstand van de stad. Mooie routes in de omgeving.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Een uitstekend hotel 6 km uit het centrum gelegen met ruime parkeergelegenheid. De comfortkamer biedt veel comfort en modern sanitair alleen de thermostatisch geregelde stortdouche bleef soms in de warme stand hangen.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Een heel goed hotel met vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt. Diner is ook heel goed. een echte aanrader. We hebben er echt van genoten en willen het zeker vaker doen. We raden het anderen ook aan.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 mei 2018

Ruim opgezet hotel.
De kamer is ruim. Prima boxspring bedden.
Temperatuur kamer zelf te regelen, airco aanwezig.
Koelkast en kluisje aanwezig.
Badkamer met toilet en stortdouche.
Mogelijkheid tot buiten lunchen en dineren.
Ontbijt uitgebreid en verzorgd.
Ligging in de buurt van de A1, maar hier geen geluidshinder van ervaren.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden