“Uitstekend en relaxt”
Beoordeling van WestSingel

WestSingel
Geclassificeerd als nr. 13 van 438 Restaurants in Amersfoort
Prijsklasse: € 40 - € 75
Beschrijving: WestSingel is gelegen in een prachtig pand aan de Westsingel in Amersfoort. Dicht bij Museum Flehite, de koppelpoort en de Mannenzaal. In het restaurant serveren wij een heerlijk verrassingsmenu. In de keuken wisselen de ingrediënten dagelijks. We houden van die uitdaging en serveren u graag gerechten waar met veel passie aan gewerkt is en houden daarbij rekening met uw (di)eetwensen!
1 april 2024 beoordeeld

Voor herhaling vatbaar. Uitstekende keuken, maken veel zelf en heerlijke smaken. Service was uitstekend, men denkt mee.

Datum van bezoek: maart 2024

14 oktober 2023 beoordeeld

Ik zocht een goed restaurant om met onze Rotaryclub het 65-jarig bestaan te vieren.
We hebben werkelijk met z’n allen enorm genoten van de gezellige ontvangst en het heerlijke menu, dat Pim en Saskia ons voorgeschoteld hebben. Ik heb heel veel complimenten ontvangen over mijn keus voor dit restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2023
24 september 2023 beoordeeld

Bij dit restaurant word je bijzonder gastvrij ontvangen. We hebben na een cocktail in de lounge met oester, een heerlijk 5- gangen menu gegeten met bijzondere en verrassende gerechten. Daarbij kregen we fijne, bijpassende wijnen, die ook in halve glazen geserveerd konden worden. Kortom: een geweldige avond uit voor ons.

Datum van bezoek: september 2023
24 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De hele avond was een heerlijke beleving. Van begin tot eind met als afsluiter een cocktail in de speak easy. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2023
7 juli 2023 beoordeeld

Door de afzegging van een grote groep die ochtend, waren wij de enige gasten in het restaurant. In plaats van ons af te bellen, kregen we een heel bijzonder diner. Aan de chef’s table in de keuken, ontvingen wij alle aandacht. We hebben heerlijk gegeten en prachtige verhalen gehoord. Wat een mooi restaurant met fantastische mensen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die WestSingel bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In WestSingel geweest? Deel je ervaringen!