Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een nachtje geslapen, maar dat hadden er van mij veel meer mogen zijn! Ontzettend vriendelijke ontvangst en een fijn verblijf. Heerlijk bed, alles super goed schoon, een mooie tuin, midden in het centrum en een fantastisch ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 november 2017 via mobiele applicatie

Zalige ruime sfeervol ingerichte kamer. Zo in het gezellige centrum. Een heerlijk ontbijt op je kamer gebracht. Vriendelijke gastheer. Helemaal niks op aan te merken, een aanrader en we gaan zeker nog eens terug bij beter weer...

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 november 2017

Het huis waar Schilder Mondraan woonde en werkte is zeker een bezoek
waard!
De volledige collectie van Mondriaan was ten toon gesteld in Den Haag in het museum,
Schilderijen van zo wel zijn begin periode als latere werken kan je bekijken.
De B en B in Amersfoort was kei tof, goede locatie en lekker ontbijt.

Kamertip: Ruime kamer.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week 1 nacht geweest. Prima gelegen in het mooie centrum. De kamer was vroeg klaar, zodat we onze spullen meteen kwijt konden. Vriendelijke ontvangst en goede tips gekregen om 's avonds te gaan eten. Mooie kamer met fijne bedden. De volgende ochtend een meer dan uitgebreid & lekker ontbijt. Van daaruit prima mogelijkheden om in de buurt van Amersfoort te wandelen & fietsen in de mooie natuur. Het zou zo maar kunnen dat we nog eens terugkomen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 april 2016 via mobiele applicatie

Middenin het mooie en gezellige centrum (vlakbij de winkels) maar geen overlast van het stappen......
Super ruime kamer met goede faciliteiten, zitje/ tafeltje en stoelen/ eigen ingang/ twee tv's/ fijne douche!
Heerlijk ontbijtje op de eigen kamer.....
Voor herhaling vatbaar!!!

Datum van verblijf: april 2016