“Gezellig en informeel”

ma 16-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 183 van 300 Restaurants in Amersfoort
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er al een paar keer geweest voor zowel borrel als eten. Het is heerlijk informeel. Niet sjiek maar heerlijk normaal. Altijd tijd voor een praatje. De kaart is niet groot, maar het eten is heerlijk.
Informeel, gezellig en een aanrader voor een gezellig uitje.

Datum van bezoek: september 2018

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en vriendelijk. Prima hap eten ook! Soms is het nog wennen voor ze, maar met alle beste bedoelingen. Dit komt helemaal goed!

Datum van bezoek: augustus 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze maand zijn we voor de 2e keer bij Luik geweest. Vanwege de vakantie was het rustig.

Wat de vorige keer veelbelovend was is inmiddels al weer op zijn retour.

Het eten was aardig maar inmiddels al behoorlijk aan de prijs. De service kon wat vlotter en liet nog wel wat te wensen over.

Na een kort maaltje voor 2 in combinatie met 4 glazen wijn waren we iets meer dan €50,- kwijt. Voor dat geld hebben we wel betere adressen beschikbaar.

Helaas is het laagdrempelige idee voor een bordje eten inmiddels te niet gedaan.

Wij waren bij aanvang enthousiast maar houden het voorlopig even voor gezien.

Kom op mensen! Dit moet toch beter kunnen?!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Indisch gegeten. Aan de gastvrijheid mag nog gewerkt worden. Geen speciaal menu voor kinderen.

Datum van bezoek: juni 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Indisch op z’n Hollands. Vreselijk zeg!
Wat een vreemde mensen. Nooit in de horeca gewerkt en dat zie je ook ...
Ik ga er nooit meer naar toe en mijn Indische vrienden ook niet

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die LUIK Vathorst bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In LUIK Vathorst geweest? Deel je ervaringen!