“Onder de maat”
Beoordeling van Fusto D’oro

Fusto D’oro
Geclassificeerd als nr. 1.298 van 1.947 Restaurants in Utrecht Province
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ofschoon het een prachtige plek is bij de gracht viel de maaltijd erg tegen, de wijn was ok. De tong zat vol met kuit , verkeerde vangst seizoen , we kregen als compensatie calamaris, dat was een goede service. De scaloppine was smakeloos en taai en de dressing in de sla was vreselijk.
We gaan daar nooit meer heen

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste zonnige zaterdag, dus druk aan de gracht. Het lukte ons een tafeltje aan t water te bemachtigen. Pizza's waren okay. Duurde wel lang al was dat niet erg want we zaten hier prima!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen binnen 50 minuten. Het voorgerecht was nog niet op of de pizza stond er al. Zelfde gold voor het toetje. De smaak was op zich prima, maar niet alles leek vers bereid. Er zijn betere Italiaanse restaurants in Utrecht. Bij warm weer wel prachtig op het terras aan de gracht.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen om voorafje...niet gekregen, excuus daarvoor gehad. Eten ging wel maar moussake was niet echt veel en ben geen grote eter. Tafel werd afgeruimd en niemand kwam meer vragen of we dessert wilden...maar weggegaan ...geen goede ervaring.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heel druk deze dag en dus moest je mazzel hebben voor een tafeltje. Helaas was er maar 1 man in de bediening en de rest mocht alleen afruimen. Wel vriendelijk personeel, maar het duurt wel lang voordat je geholpen werd.
Maar als je eenmaal besteld hebt dan heb je in no time je drankje en eten voor je staan.
Ik had pizza 4stagioni special. Hij was lekker, ietwat aan de vette kant
Mijn vrouw had pasta , 3 verschillende en ook dat was goed.
Mooie locatie en redelijk eten dus

Reizigers die Fusto D’oro bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Fusto D’oro geweest? Deel je ervaringen!