“Lekkere salades ”
Beoordeling van Loof

Loof
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Loof is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 129 van 1.947 Restaurants in Utrecht Province
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen bij toeval hier terecht , bediening was vlot , genoeg keuze op de menu kaart .
Lekkere salades en lekkere wijn , wij gaan zeker een keer terug.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen toevallig binnen. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was rustig, fijn muziekje en een mooie locatie. Bij mooi weer kun je lekker op het terras zitten.

18 april 2018 beoordeeld

De ontvangst was nogal verwarrend, want de man sprak blijkbaar niet goed nederlands. Het eten was lekker, maar had niet de finesse die je zou mogen verwachten voor die prijs. Vlees-, eend- en visgerecht hadden hetzelfde garnituur, wat niet paste. Ook was de eend niet uitgebakken op de huid. De cheesecake als toetje was wel top.
Veel belovende menukaart, maar mist wat ons betreft kwaliteit in de bereiding.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij Loof na en met werk.
Goede drankenkaart. Als wijn de primitivo salento gedronken. Goed te doen.
Als voorgerecht kwartel. Goed bereid maar het papje erbij was qua combi met de kwartel wat onduidelijk. Hett stukje deegachtig versiersel erop was niet te pruimen.
Als hoofdgerecht de primi lomo genomen. Erg groot stuk voor een lage prijs. Pezerig maar wel goed gebakken. Niet beste kwaliteit vlees dus. Bij gevoegde groentes koud of lauw. Saus te weinig en te dun.Jammer. Wel goed aangekleed bord.
Nagerecht bastogne met rood fruit. Ietwat neutraal qua smaak.
Koffie ok.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier even neergestreken voor een lunch, op 2 keer de kroketten met brood ontbrak t volgende. Dressing op de salade die gewoon over alles heen gegooid was, mosterd bij een van de 2 porties en vers brood, dan maar tot cracker geroosterd. Best jammer

Reizigers die Loof bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Loof geweest? Deel je ervaringen!