“Heerlijk eten, goed bereid en niet duur”
Beoordeling van Het Weeshuys

Het Weeshuys
Geclassificeerd als nr. 86 van 224 Restaurants in Zwolle
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, er is een beperkte keus , maar wat is het allemaal heerlijk! Maakt niet uit wat je kiest.

Datum van bezoek: oktober 2018

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij persoonlijk een krappe kaart. 1 vega, 1 vis en 1 vleeskeuze als hoofdgerecht.
Na een borrelplankje (met de toch overal steeds terugkerende irritante oneven aantallen) hebben we de spareribs besteld. Deze vallen mals van het bot en zijn heerlijk.
De biertjes begeleiden eea prima en de bediening is top.

Fijn kleinschalige tent om te eten!

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden enthousiast ontvangen door een vriendelijke jongeman die ons de hele avond spontaan en met passie serveerde. Het personeel heeft duidelijk door waar ze mee bezig zijn. De kaart werd toegelicht waarna we snel onze keuze konden doorgeven. De bediening kwam met goeie opties voor een bijpassend biertje en voor mijn vriendin een lekker wijntje. De gerechten die uit de (kleine) keuken mee kwamen waren van grandioze kwaliteit en zowel de voor- als hoofdgerechten waren verrassend van smaak en mooi opgemaakt! Mijn vriendin had vooraf een vegetarisch gerechtje van kikkererwten en daarna heerlijke doradefilet met couscous. Ik had rib-eye vooraf en kalfssucade daarna. Alles goed op smaak! Zijn enthousiast over dit leuke sfeervolle zaakje, komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2018 beoordeeld

(H)Eerlijk en in sfeer & smaak: PUUR eten en drinken. Elke maand een vernieuwde menukaart, geweldig.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo’n plek waar je je altijd thuis voelt! Of je nu iets te vieren hebt, met vrienden wat wil eten, geen zin hebt om te koken of gewoon omdat je er ff uit wil. Robert kookt de sterren van de hemel!! Iedere maand een andere kaart, steeds weer verrassend en super lekker!! Geen terras, maar ook bij mooi weer: gewoon lekker binnen aan de bar genieten van een biertje, snaaiplank en een mooi menu!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Het Weeshuys bekeken, bekeken ook

In Het Weeshuys geweest? Deel je ervaringen!