“Altijd lekker ...”
Beoordeling van Sofra

Sofra
Geclassificeerd als nr. 51 van 224 Restaurants in Zwolle
19 juni 2018 beoordeeld

Altijd kwaliteit en heerlijke gastvrijheid. Goed vlees en lekkere snelle service. Precies wat je wilt voor een lekkere snelle hap.

Datum van bezoek: juni 2018

18 juni 2018 beoordeeld

als u echt lekker wilt eten voor een zeer redelijke prijs. dan is dit een echte aanrader. Het is wel een beetje eenvoudig ingericht. dat kan je van het eten niet zeggen. Prima

Datum van bezoek: juni 2018
15 mei 2018 beoordeeld

Er was bij de bezorging iets misgegaan met onze bestelling en dit werd perfect opgevangen. Snelle nalevering van het gerecht en baklava van het huis als compensatie voor de fout. Heel attent. Het eten was erg lekker. Wij gaan vaker bestellen!

Datum van bezoek: mei 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker eten. Niks op aan te merken. Vriendelijk personeel. En ondanks het druk is krijg je op tijd je eten! Ga zo door!!

Datum van bezoek: januari 2018
22 september 2017 beoordeeld

Al heb je nog zo'n trek, de kok neemt alle tijd om je kipspiesje goed te grillen. Het duurt dan ook even en dan heb je wel een lekker stukje vlees. Royale porties ook.
Ik blijf terug komen voor de kipdurum.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Sofra bekeken, bekeken ook

In Sofra geweest? Deel je ervaringen!