“snelle bediening op mooie locatie met simpel eten”
Beoordeling van Uno

Uno
Geclassificeerd als nr. 77 van 226 Restaurants in Zwolle
1 juni 2019 beoordeeld

In het oude postkantoor was het vandaag best druk. Wij zaten buiten op het zonnige terras bij de Herman Brood steeg. Bediening ging best vlot maar het eten was veel en gemiddeld qua smaak. Geen garnering en geen sausjes. Risotto, veel maar niet uitgesproken of iets bijzonders bij de servering.

Datum van bezoek: juni 2019

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijke tapas gegeten echt een aanrader. We zaten buiten op het terras en de bediening was super. Je kon via een tablet je bestelling doorgeven top geregeld

Datum van bezoek: mei 2019
21 mei 2019 beoordeeld

Bij UNO hebben ze van alles wat, waardoor er altijd wel iets tussen zit wat je lust. Van tapas, pasta, pizza tot en met friet: het meeste smaakt voortreffelijk! Het porties zijn erg ruim, waardoor je gauw te veel eet. Een pizza beslaat zo een half bord, dus ik raad af om die te nemen (ook al is die erg lekker).

Datum van bezoek: februari 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Leuk concept en betaalbaar.
Veel keuze en er iets voor jong en oud, dus ook met jonge kinderen kun je hier prima terecht.
Leuk en vriendelijk personeel ook.

Datum van bezoek: februari 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden en gezin komen wij zeker 1x per 2 maanden op bezoek bij Uno. Leuke sfeer, lekker eten & tijd om goed bij te kletsen!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Uno bekeken, bekeken ook

In Uno geweest? Deel je ervaringen!