“Verrassend goed.”
Beoordeling van Uno

Uno
Geclassificeerd als nr. 77 van 225 Restaurants in Zwolle
31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gevarieerde keuze. Van bitterballen tot ossenhaaspuntjes! Kwalitatief dik in orde! Bestelling per tablet. Snelle bediening.

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafel gereserveerd aangegeven kinderen mee, zetten ze je neer aan een hoge tafel. Na lang wachten 15-20 min eindelijk een andere tafel gekregen. Maar moesten als nog vragen voor de kaart/tablet om drinken om te nemen. (Dus een half uur verder) en uiteindelijk moesten we als nog op de afgesproken tijd weg zijn.
Hier kwam geen rondje van de zaak vanaf..
tafels vol met lege borden, lang moeten wachten op gerechten.
Kortom niet echt tevreden

16 januari 2019 beoordeeld

Zeer gezellige zaak met een erg goede en vlotte bediening en erg lekker eten.
Op het moment dat wij er waren was het erg druk maar dat was in de bediening niet te merken.

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tappas gegeten met mijn verjaardag. Mooi om te zien dat ze het oude postkantoor hebben decor gegeven aan een modern restaurant. Veel keuze aan gerechts. Handig concept met een tablet. Drinken is na bestellen in no time op tafel. Maar ook de hapjes wacht je niet langer dan 10 min op. Je kan er prima met grote groepen eten. Er zijn aparte nisjes beschikbaar waar er een stuk of 10 man kwijt kan. Sfeervol ruimtes. En prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: november 2018
7 januari 2019 beoordeeld

Een mooie ruimte, dit voormalige postkantoor. De bestelprocedure van dit tapa-restaurant is gedigitaliseerd. Via tablet doe je je bestellingen. Dat is even wennen. Je eten staat zeer snel op tafel, maar het voelt een tikje onpersoonlijk. Desondanks is het personeel vriendelijk en gastvrij en je krijgt uitgebreide uitleg over de tablet.
Wat het menu betreft: er is een ruime keuze aan tapa's, maar in de receptuur miste ik het Mediterrane een beetje. Veel gerechten vind ik grofstoffelijk Hollands. De keuken zou zich er iets minder makkelijk van kunnen afmaken.
Leuke avond gehad, met als extra service een prompt en effectief bestelde taxirit naar het NS station.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Uno bekeken, bekeken ook

In Uno geweest? Deel je ervaringen!