“sfeervol”
Beoordeling van La cucaracha

La cucaracha
Geclassificeerd als nr. 12 van 225 Restaurants in Zwolle
Keukens: Mexicaans
Beschrijving: MEXICAANS ETEN IN ZWOLLE? WELKOM BIJ LA CUCARACHA! Lekker Mexicaans eten, maar wel in Zwolle blijven. Dat kan bij restaurant La Cucaracha. Pikant? Dat valt wel mee, maar de gerechten kunnen uiteraard op verzoek lekker pikant voor u bereid worden. Of u kiest uit de vegetarische kaart of één van de heerlijke visgerechten. De Hoofdgerechten zijn vanaf € 13,75. Wij werken uitsluitend met verse ingrediënten in onze moderne keuken, waar we we met de nieuwste technieken, de lekkerste en verste Mexicaanse gerechten voor u bereiden. De sfeer bij restaurant La Cucaracha in Zwolle zult u niet snel vergeten, dat beloven wij u! Het team van la Cucaracha, hèt Mexicaanse restaurant in Zwolle.
27 mei 2019 beoordeeld

Leuk restaurant in het hartje Zwolle. goed eten en erg vriendelijk personeel.We waren met 8 personen en hadden niet gereserveerd maar toch een plekje gezocht. Prima

4 mei 2019 beoordeeld

Regelmatig gaan wij naar een mexicaans restaurant. Deze keer eens in Zwolle. Het restaurant is gezellig ingericht maar je zit wel erg dichtbij elkaar. Je kan de gesprekken van het tafeltje naast je gewoon horen. Het eten was redelijk op smaak maar een beetje gewoontjes, geen uitgesproken Mexicaanse smaken. De prijs is er dan ook naar, ze zijn niet duur. Het personeel is vriendelijk en alert!

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als iemand die heel veel mexicaans kookt en eet vind ik het altijd een beetje eng om ergens mexicaans te eten. Vaak is het enorm vernederlandst of slecht bereidt maar dat is gelukkig niet het geval hier bij La Cucaracha!

Alles smaakte authentiek en zuiver mexicaans!
Als voorafje de heerlijk milde bonensoep, de lekkere met kaas gevulde jalopeno's, kruidige gehaktballetjes en nog meer lekkernijen.
Het hoofdgerecht een combinatie van romige witvis, langzaam gegaard rundervlees, een onverwacht lekkere maiskolf met feta, een tortilla met sappige kip, en frisse coleslaw, het smaakte allemaal goed. De klapper was de wagyu burger die vol met smaak zat door een heerlijke combinatie van kruiden en specerijen waaronder cactus!

Ik kan als liefhebber van mexicaans eten nog even doorgaan over het eten, maar ik zal het hier wel bij laten. Het restaurantje zelf was wat kitscherig maar op en top cliché mexicaans, en de bediening was zeer vriendelijk.

14 april 2019 beoordeeld

Leuk ingericht. Vriendelijke bediening. Wel veel (te veel?) keuze. Hierdoor is er niet iets wat er uit springt.

Datum van bezoek: maart 2019
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al eerder een keer geprobeerd om hier te eten wat niet gelukt was door dat we niet hadden gereserveerd, hadden we gister geluk.
Als eerst nachos van het huis gekregen met twee dipjes. De serveerder zag dat we de salsa zo lekker vonden dat hij er bij het hoofdgerecht de salsa bijgevuld er weer bij had gebracht.
Verder smaakte al het super, ik had tacos die goed op smaak waren. En mijn gezelschap had de fajitas. Allebij zeker aan te raden!
Ik kom hier zeker nog een keer terug! En als ik het van te voren weet, zeker reserveren!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die La cucaracha bekeken, bekeken ook

In La cucaracha geweest? Deel je ervaringen!