“Top restaurant”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Beste asian fusion/sushi restaurant van Zwolle. Ruime keuze aan verschillende soorten warme en koude gerechten en altijd goede kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018

25 mei 2019 beoordeeld

Bijzonder lekkere variatie, mooi gegarneerd. Goede vis, kip, groenten en ook voor de vegetarische hap voldoende. Entourage eenvoudig, en bediening alert snel en informerend als je wat vraagt. Alles vlot op tafel. Gezellige drukte aan de sfeervolle Melkmarkt in Zwolle.

22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de nr1 Sushi/Aziatisch restaurant van Zwolle.
De gerechten naast de Sushi zijn niet alleen super vers en mals en sappig maar ook origineel vergeleken met de andere all-you-can-eats.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Chinees restaurant, mooie oude inrichting en mooi aan de markt. Lekker eten, vriendelijk personeel.

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al wel vaker hier geweest, gewoon ok. Dit restaurant onderscheidt zich weinig van een blue sakura of Itoshii. Je bent gewoon een nummertje, weinig exclusiviteit. Maar goed, ondanks een paar irritaties zoals verkeerde bestelling, te lang wachten, koud smakeloos soepje hadden we het best gezellig........totdat ik mijn sashimi van rouwe tonijn geserveerd kreeg. Al bij het opdienen kreeg ik een bedorven luchtje in mijn neus. Een vergissing dacht ik, ook al zei mijn intuïtie dat dit niet meer beter word. Na een reuk proef van de dame des huises en haar excuus (alsof het heel normaal is om bedorven "rouwe" vis te serveren) kwam even later de gastheer, zonder woorden, me een nieuw schoteltje sashimi onder mijn neus schuiven. Het is bijna niet te geloven, maar ik kreeg dezelfde bedorven tonijn geserveerd. Ik kom zelf uit de horeca en zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit spande dan ook echt de kroon. Je zal zeggen dat je na zo een incident toch tenminste gedeeltelijk de rekening kwijtgescholden krijgt, nee hoor, alleen de drankjes (ca.€ 25) hoefte ik niet te betalen, de 200 Euro aan eten moest ik gewoon betalen.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!