“Prima eten en ondanks de drukte toch een aangename sfeer”
Beoordeling van Kota Radja

Kota Radja
Geclassificeerd als nr. 13 van 215 Restaurants in Zwolle
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerste goede ervaring nu een gast meegenomen en wederom een prima avond.
Wat ons opviel dat we ondanks de drukte in het restaurant (na vroeg reserveren konden we toch pas in de tweede shift van 20.15 uur terecht.) toch een aangename tafel kregen waar je goed zat en rustig met elkaar kon praten.
Het eten was wederom meer dan uitstekend. Onze complimenten hoe men in staat is om de hele avond voortreffelijke hapjes op tafel te zetten, die allemaal erg lekker zijn en een eigen smaak hebben.
Als je kijkt naar de kwaliteit en het aantal hapjes dat je kunt bestellen, is de prijs van € 26,95 per persoon zeker niet veel.
Dat wordt voor een deel teruggehaald door de drank, want € 20,95 voor een eenvoudige huiswijn is wel aan de hoge kant.
Toch een punt van kritiek. Wat ons werkelijk irriteert is dat het niet mogelijk is om naast de fles wijn een kannetje kraanwater te krijgen.
Wat in het buitenland bijna altijd gewoon gebruikelijk is, moet hier in Nederland fors ( € 2,50 voor een klein flesje water) betaald. Met dergelijk gedrag maakt de horeca in Nederland zich niet populair.

5 april 2018 beoordeeld

Zonder reservering een plekje vinden is een gelukje, want steeds meer bezoekers vinden dit restaurant een toppertje. Met partner of een (klein) groepje een regelrechte aanrader. Verse ingredienten en snel op tafel is het credo. Het moeilijkste is om een keuze te maken uit de diverse gerechtjes en onthouden wat je besteld hebt. Gezellig en vriendelijk personeel zorgen ervoor dat je een prima avond hebt.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een stuk of 6 keer geweest en het blijft mijn favoriet. Doordat het iets minder als fabriek aanvoelt zoals Blue Sakura, waardeer is deze met 5 sterren!

25 maart 2018 beoordeeld

Het is heerlijk eten bij Kota Radja, echter ben ik minder fan van het nieuwe beleid. Er wordt gegeten in shifts en daardoor kun je niet rustig eten. Tijdens het eten werden wij er attent op gemaakt dat we meer moesten bestellen omdat we om 8 uur weg moesten, omdat dan de volgende shift zou beginnen. Dit zorgde echter voor een soort eet-stres. Het was druk in het restaurant waardoor we het eten laat kwam. Hierdoor moesten we gehaast eten. Het eten is even lekker, maar door dit nieuwe systeem zal ik niet snel weer eens komen.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Aziatisch all you can eat restaurant centraal gelegen in Zwolle. De sushi is heel goed, de Thaise curry was iets minder. Het restaurant is niet heel groot waardoor je wel hutje mutje zit en het personeel is niet altijd even vriendelijk, dat waren de minpunten.
Het eten wordt snel geserveerd net als het drinken en is van goede kwaliteit en Ernie veel keuze.
Het kostte 26,50 per persoon voor het eten.

Reizigers die Kota Radja bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In Kota Radja geweest? Deel je ervaringen!