“In het restaurant kan je gezellig”

Restaurant Bistro De Buik van Parijs
Geclassificeerd als nr. 12 van 222 Restaurants in Zwolle
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Wilt U lekker eten tegen een betaalbare prijs, dan moet U Restaurant De Buik van Parijs in Zwolle eens proberen. Een gezellige "no-nonsense" bistro, gelegen aan de rand van het centrum op loopafstand van het station en de Fundatie. Dineren bij De Buik van Parijs is dineren in een warme gezellige ambiance, met een enthousiaste, vriendelijke bediening. Op de kaart staan veelal Franse gerechten.
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het restaurant kan je gezellig zitten. Het personeel is jong en vriendelijk. Prijs-/kwaliteitsverhouding is ok. Op basis van de recensies hadden wij ons er iets meer van voorgesteld. We denken dat het vooral voor studenten een heel goed restaurant is.

Datum van bezoek: september 2020

1 september 2020 beoordeeld

We hebben hier 2 keer gegeten. Beide keren was het top. Ligt op loop afstand van oude centrum. Laat je niet misleiden door smalle en minder opvallende buitenkant. Stap over de drempel!
Grote porties (zeker de voorgerechten) zeer goed van smaak en top kwaliteit. Alleen misschien nog iets betere wijnen op de kaart zetten.

Datum van bezoek: augustus 2020
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de hitte is het zeer aangenaam in de sfeer volle tuin. Je waant je echt in Frankrijk. De gerechten zijn zeer fijn afgesteld en bediend door vriendelijk personeel.
Top locatie

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer heerlijk gegeten in de tuin. Genieten van de bekende en nieuwe gerechten. Een restaurant wat echt een aanrader is. Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit is goed.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De buik van Parijs is een échte franse bistro! De prachtige binnentuin geeft het idee dat je in Frankrijk bent! We hebben vanavond heerlijk gegeten, 3-gangen en een extra special-koffie na. De bediening heeft aandacht voor je. Hele fijne plek om samen een avond te gaan eten, doen dus!

Reizigers die Restaurant Bistro De Buik van Parijs bekeken, bekeken ook

In Restaurant Bistro De Buik van Parijs geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.