“Eten”

Restaurant Bistro De Buik van Parijs
Geclassificeerd als nr. 12 van 223 Restaurants in Zwolle
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Wilt U lekker eten tegen een betaalbare prijs, dan moet U Restaurant De Buik van Parijs in Zwolle eens proberen. Een gezellige "no-nonsense" bistro, gelegen aan de rand van het centrum op loopafstand van het station en de Fundatie. Dineren bij De Buik van Parijs is dineren in een warme gezellige ambiance, met een enthousiaste, vriendelijke bediening. Op de kaart staan veelal Franse gerechten.
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst is erg netjes onze jas aangenomen en naar een tafeltje gebracht.

Na er gevraagd werd of wat we wilde drinken werd kregen we een paar broodjes van het huis. Netjes.

Het eten was erg lekker. De sfeer was erg fijn een niet grote maar knus restaurant

Datum van bezoek: november 2019

6 november 2019 beoordeeld

Menukaart is divers en de gerechten smaken prima. Bediening is vriendelijk. De sfeer is rustig en erg gezellig. Parkeren kan tegenover bij parkeerdek Emmawijk.

Datum van bezoek: november 2019
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met oud collega's een gezellige avond gehad in de Buik van Parijs. Leuk ethablisament met goede bediening en lekker eten. Goede sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een leuke prijs heb je hier lekker eten bij de buik van Parijs.
Eten ziet er verzorgd uit.
We vonden het alleen erg warm binnen en we zaten te dicht op elkaar. De bediening gaf aan de zijkant de glazen drinken door. Misschien kan het anders ingericht worden.

9 oktober 2019 beoordeeld

Tafel voor zeven gereserveerd om half acht s'avonds , konden om kwart voor acht aan tafel . Duurde redelijk lang voordat het eten geserveerd wed , rond 10 voor negen .
Vooraf wel brood met kruidenboter op tafel gezet , smaakte prima , de hoofdgerechten waren ook zeer lekker , dus allemaal prima gegeten , karaf water werd ook zonder problemen op tafel gezet , net als in Frankrijk .Conclusie , het duurde even maar het was de moeite wel waard . Gezellige en lekkere avond gehad

Reizigers die Restaurant Bistro De Buik van Parijs bekeken, bekeken ook

In Restaurant Bistro De Buik van Parijs geweest? Deel je ervaringen!