“Geweldig”

Restaurant Bistro De Buik van Parijs
Geclassificeerd als nr. 15 van 226 Restaurants in Zwolle
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Wilt U lekker eten tegen een betaalbare prijs, dan moet U Restaurant De Buik van Parijs in Zwolle eens proberen. Een gezellige "no-nonsense" bistro, gelegen aan de rand van het centrum op loopafstand van het station en de Fundatie. Dineren bij De Buik van Parijs is dineren in een warme gezellige ambiance, met een enthousiaste, vriendelijke bediening. Op de kaart staan veelal Franse gerechten.
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van tripadvisor hier ‘s avonds gegeten. Het was echt heel lekker met vriendelijke bediening, sfeervol ingericht en vlotte service. Ook een redelijke keus vegetarisch op het menu (wat in Zwolle toch minder lijkt te leven dan in de randstad).

Verder stond de muziek op een aangenaam laag niveau (wat praten iets makkelijker maakt).

Wat ons betreft een absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op paaszaterdag gereserveerd. Bij binnenkomst is het hele restaurant helemaal leeg om 19.30. De verrassing was dat achter het restaurant een groot terras zit. Daar zat het helemaal vol en Bonne werd vrijgehouden voor als het koud zou worden. De gerechten zijn niet bijzonder, maar wel bijzonder lekker.
De wijnkaart is prima en de prijs kwaliteit is heel goed. De bediening was attent en vriendelijk. Een leuke avond met prima eten. Iets meer verrassing in de gerechten had mij doen kiezen voor 5 sterren.

Datum van bezoek: april 2019
11 april 2019 beoordeeld

Dit is een van de weinige Franse Brasserien in Zwolle die op een constant niveau kookt. Vriendelijke bediening en gewone prijzen.

Datum van bezoek: april 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier geweest. Vriendelijke bediening en kundig personeel.
Gezellige ambiance. Heerlijke voor gerechten, perfecte hoofdgerechten die kundig worden opgediend.
En de nagerechten ... te lekker voor woorden.
Enige minpuntje zou zijn dat je krap zit, maar is niet voor niets een Frans restaurant en daar zit je in Frankrijk ook niet ruim.
Komen er graag terug.

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is hier wel handig, het restaurant zat vol. Ik snap ook waarom, wat een leuke tent en goede bediening. Ze zijn vriendelijk en netjes en er was echt niks op aan te merken. Het duurde vrij lang voordat het eten er was, we hebben een uur gewacht ofzo, maar we waren ook met veel mensen en het was de moeite zeker waard. Houdt ruimte voor dessert!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Bistro De Buik van Parijs bekeken, bekeken ook

In Restaurant Bistro De Buik van Parijs geweest? Deel je ervaringen!