“Uitstekend restaurant die ee Michelin ster verdient !”
Beoordeling van 't Pestengasthuys

Keukens: Belgisch, Europees, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

In dit bijzondere restaurant waar de gast uiterst vriendelijk wordt ontvangen beschikt uit bijzonder goed verzorgend personeel welk onder een uitstekende werkgever uiterst goed functioneren. De werkgever ofwel leidinggevende stuurt het personeel bijna via haar geachte aan en stuurt met de ogen haar personeel aan. De keuken is uitmuntend te noemen aangezien alle gerechten stuk voor stuk zeer bijzonder en origineel zijn.

Datum van bezoek: juni 2019

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten een 5 gangen diner met wijn arrangement!
Fijne bediening, bijzondere plek .

Datum van bezoek: mei 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar waren we 10 jaar samen en wouden speciaal uit eten. Libreije was financieel niet haalbaar voor ons en dus was het Pestengasthuys een goede optie voor ons. Wij hebben echt een belachelijke rot avond gehad! De eigenaresse was er zelf uitgerekend deze dag niet en de serveerster was gewoon echt brutaal en ongeïnteresseerd een voorbeeld; mijn eerste biertje was niet koud en ik ben van mening dat ook de temperatuur van een drankje zeer belangrijk is. Ik geef netjes aan of ze alsjeblieft een biertje van achteruit de koeler kan pakken. Horen we letterlijk vanuit de keuken “meneertje vind zijn biertje niet koud genoeg (met gegrinnik)”. Wij hebben echt niet kunnen genieten van ons 7 gangen diner en dan moet je ook nog eens een (voor ons) groot bedrag afrekenen.
Ik denk dat we echt net de verkeerde dag hebben getroffen en dikke pech hebben gehad dus ik zou niet zeggen dat je hier niet heen moet gaan maar ik baal er nog daags van gezien wij dit soort dingen gewoon maar eens per zoveel jaar kunnen doen.

Datum van bezoek: september 2018
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen is de ambiance geweldig mooi. Een prachtige ruimte om samen in te dineren. Bij deze omgeving past dit woord. Het personeel (in het bijzonder gastvrouw Sonja) is zeer gastvrij en hartelijk. Het eten is fantastisch. Het ziet er prachtig uit en smaakt navenant. De wijnen zijn passend bij de gerechten. Wij hebben er vele herinneringspunten in ons leven gevierd: huwelijk, examens van de kinderen, pensioneringsfeestje, etc

Datum van bezoek: september 2018
20 januari 2019 beoordeeld

Wij aten wat op donderdagavond. Het pand ademt historie, dat maakt een bezoek eigenlijk al de moeite waard. Misschien waren we wel niet helemaal in de stemming, dat zou kunnen, maar het eten smaakte maar matig. Dat had met name te maken met het feit dat ik begon met de ravioli, maar dat dit absoluut niet om een traditionele ravioli ging, maar om een eigen variant van de kok. De ingrediënten waren leuk in elkaar gedraaid, waardoor je zou kunnen volhouden dat dit een moderne variant van ravioli is, maar in een zaak als deze had ik niet zo'n studentikoze variant verwacht. Daar kwam bij dat de ingrediënten ook niet echt tot een fantastische combinatie waren gevormd, maar als onsamenhangende ingrediënten bij elkaar lagen. Na dit voorgerecht had ik dit de blanquette de veau, maar hier onderging ik dezelfde ervaring als bij het voorgerecht, dit was een totaal eigen interpretatie van de kok. (al moet ik zeggen dat, met het voorgerecht achter de rug, de kaart al weinig goeds voorspelde). Ook hier had ik zin in een klassiek gerecht, maar werd het een moderne interpretatie. De kwaliteit van het eten is best prima, maar ik was gewoon teleurgesteld, omdat beide gerechten niet aan mijn verwachtingen voldeden. Als je een menu bestelt en je laat verrassen, is dit wellicht een leuke manier van eten, maar als je a la carte eet werkt het niet.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die 't Pestengasthuys bekeken, bekeken ook

In 't Pestengasthuys geweest? Deel je ervaringen!