“Fijn restaurant met hoge kwaliteitsstandaard”
Beoordeling van 't Pestengasthuys

't Pestengasthuys
Reserveren met
't Pestengasthuys is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 209 Restaurants in Zwolle
Keukens: Belgisch, Europees, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld

Een van de beste restaurants van Zwolle met heel lekker eten en uitstekende wijnen. Bij ons bezoek was het wel wat lawaaiig, wellicht doordat er ook een paar groepen waren. Dat is op zich wel jammer. Men houdt zeer goed rekening met individuele wensen (bijvoorbeeld leuke cocktails zonder alcohol, die niet op de kaart stonden)

28 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier met collega's gegeten. We hadden een wijnarrangement erbij besteld. Elke gang was weer een feestje! Michelin-ster waardig, maar dan grotere porties. Ik heb zelden zo lekker gegeten! TOP!

12 mei 2018 beoordeeld

als dank aan onze buren hier gereserveerd bij Paul en Sonja.

Het was weer een groot feest van gerechten en bij passende wijnen met een prijs kwaliteits-niveau waar menig top restaurant nog van kan leren.
De bediening was niet zoals bij andere restaurants jong met weinig ervaring maar hier twee zeer professionele heren die wisten hoe het moet.

Hoop dat zij eindelijk eens de waardering krijgen die ze verdienen!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een historisch pand een heerlijk drie gangenmenu met wijn arrangement gegeten en gedronken. Zeer vriendelijk personeel, gerechten zijn smakelijk met uitschieters naar het sublieme. Wijnen pasten goed bij de gerechten. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding. Enige nadelen zijn de akoestiek in het pand, als alle tafels bezet zijn, is het in het boven gedeelte van het restaurant een kakofonie aan geluid. Verder is het dames toilet weggestopt naast en onder een trap. Een dikke aanrader om hier te gaan eten!!

29 maart 2018 beoordeeld

Met een paar vrienden hier afgesproken om te genieten van een fijne ontspannen avond. heerlijk gegeten en een zeer goede en discrete bediening die je niet ziet maar waarbij niets mankeert. Een heerlijke terrine de foie gras, vervolgens een heerlijke roodbaars en als hoofdgerecht een black angus die voortreffelijk was. het dessert was ook zeer goed alhoewel daar niet mijn grootste interesse ligt. slechts één woord is op zijn plaats: voortreffelijk !!!

Reizigers die 't Pestengasthuys bekeken, bekeken ook

In 't Pestengasthuys geweest? Deel je ervaringen!