“Heerlijke wijn”

Grand Cafe wijnbar restaurant het Wijnhuis
Geclassificeerd als nr. 44 van 224 Restaurants in Zwolle
Keukens: Nederlands, Internationaal
Beschrijving: Een uniek Grand cafe wijnbar en restaurant in het hartje van het centrum van Zwolle. We worden gewaardeerd om onze snelle service goede wijnen (keuze uit 42 soorten) We serveren een lunch en diner van goede kwaliteit, voor overdag in de na middag of avond zijn we er niet alleen voor de wijnliefhebber maar voor zeer lekkere koffie's, thee en mooie bieren en aparte frisdranken. wees welkom en proef de ontspannende sfeer en laat u verrassen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagmiddag hebben we hier op het terras gezeten met een heerlijk wijntje en biertje. De wijn was idd heerlijk en er was veel keus. Vriendelijke bediening. Behalve de lekkere bitterballen hebben we er niet gegeten maar als terras voor een drankje kan ik het op basis van onze ervaringen wel aanraden

Datum van bezoek: mei 2019

22 maart 2019 beoordeeld

het restaurant is best oK, de drankjes ook maar de prijzen........ 6 bitterballen 8 euro. snap niet dat ze het er voor durven te vragen, tww consumpties (liefermans en huiswijn) en 1 portie bitterballen bijna 20 euro.

Datum van bezoek: maart 2019
Arjan B, Eigenaar van Grand Cafe wijnbar restaurant het Wijnhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

geachte heer mevrouw
Een glas huiswijn is 3,95 een liefmans 3,75 Holtkampbitterballen 8 euro is 15,75
De prijsstelling van de bitterballen is correct omdat het de beste kwaliteit die te koop is
hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Gatvrije groeten Arjan Broekman

13 maart 2019 beoordeeld

Het was er erg rustig; de bediening dus ook. het wachten duurde lang. de keuken (voor een lunch) net gemiddeld.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is vervelend om te schrijven maar de verwachtingen werden hier totaal niet waargemaakt. De bediening is traag en niet oplettend. Het eten was matig en vlak. De goed gevulde soep miste zijn inhoud. Hoe is het mogelijk dat alles fout kan zijn. Wij eten geregeld in restaurants en begrijpen veel, maar deze slechte kwaliteit als je anders wil voorkomen niet.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 december 2018 beoordeeld

Heb hier 13,december gegeten met mijn zus na een dagje shoppen.
Het voorgerecht cappacio was een klein bord met een beetje sla erbovenop.
Geen pijnboompitten of tomaatjes zoals dat hoort. Bovendien erg zout. Wij hebben dat aangeven toen er naar gevraagd was of het smaakte. We zeiden dat het te zout was. Er werd niets mee gedaan
Daarna een klein biefstukje met weinig groente en een klein schaaltjes friet met een super klein bakje mayonaise. De smaak was wel goed.
Al met al te weinig op alle fronten. Ook veel te weinig wijn in het glas. Jammer.
Veel te duur voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Grand Cafe wijnbar restaurant het Wijnhuis bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe wijnbar restaurant het Wijnhuis geweest? Deel je ervaringen!