“Verademing”
Beoordeling van GastroBras Da Nini

GastroBras Da Nini
Geclassificeerd als nr. 45 van 203 Restaurants in Zwolle
Keukens: Italiaans
Beschrijving: *** Eigentijdse gerechten met een verrassende twist.*** In onze GastroBras, laat de keuken zich inspireren door de reis van Marco Polo; van Italië tot Nederlands Indië. Natuurlijk werkt onze keuken met verse en regionale ingrediënten en heeft oog voor duurzaamheid en originaliteit. We dagen culinaire fans, goede eters en ruimdenkende passanten uit om samen te komen genieten van onze lunch, borrel of diner. Van snel een hapje eten tot 5-gangen diner. Romantisch met z'n tweetjes of met een groep van 20. Bij ons mag het allemaal, genieten is de enige must.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bij een ander terras weggelopen te zijn omdat we geen bediening kregen hier onze keuze op laten vallen. Snel kregen we aandacht en de vraag wat er van onze dienst was. Zoals het hoort. Vriendelijk en attent geholpen en heerlijk gegeten. Hoofdmaaltijd was zonder bijgerechten maar op verzoek altijd te verkrijgen. Salade en aardappelgarnituur werd zonder mankeren bijgeserveerd. De vleesgerechten waren zoals gevraagd gegaard. Gewoon heel goed dit restaurant. We komen zeker nog eens terug. Complimenten voor de bediening.

Citroen24, Eigenaar van GastroBras Da Nini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dank u. Goed om te horen.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening schreeuwde zowat door de tent. Moet 4 keer om een lepel vragen. Om hem zelf maar op te halen. Het lijkt wel een studenten restaurant.

2 april 2018 beoordeeld

We hebben hier gegeten met een coupon van Social deal.
Dit maakte echte niet uit. Het menu was prima (je kon nog dingen doorgeven en daar werd rekening mee gehouden).
Bediening was prima en heel prettig.
Kortom we komen hier zeker terug om te eten ook zonder een coupon.

Citroen24, Eigenaar van GastroBras Da Nini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Dank voor uw mooie, positieve reactie. Wij zien u graag terug.

25 maart 2018 beoordeeld

Wij vonden het verrassingsmenu met social deal een negatieve ervaring. In de recencies lazen wij dat gevraagd werd wat je wel of niet lust. Wij kregen echter zonder meer het menu geserveerd, meteen beginnend met carpaccio. Dit terwijl een van ons geen liefhebber van vlees is. De smaak van de carpaccio viel weg tegenover het garnituur met name de truffelmayonaise. Het hoofdgerecht procureur (nekschouder varken) was smakeloos en vet. Het hoofdgerecht verder bestaande uit een aardappelwafeltje en een klein witloofstronkje was wel erg gering. Andere social deal gasten kregen hier nog friet en salade bij maar dat was bij ons verrassingsmenu blijkbaar niet inbegrepen Voor een glas rode huiswijn uit een fles met een schroefdop vonden wij 5,20 euro ook overdreven. Wij begrijpen dan ook niet waar het restaurant het “Certificaat van uitmuntendheid” aan verdiend heeft.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellend na de vele goede recensies die wij voorafgaand aan het bezoek gelezen hadden.

Als voorgerecht brood met tapenade. Wij kregen kleine witte bolletjes die even in de oven opgefrist/gebakken waren. Helaas was het brood net niet helemaal gaar. Waarom niet lekker krokant bruin stokbrood? Die witte bolletjes hebben namelijk helemaal geen “bite”. Jammer!

Als voorgerecht carpaccio besteld.
De opmaak was mooi, maar de smaken waren te vlak. De croutons die als “krokantje” over het gerecht verspreid waren leken kant en klaar uit een zakje te komen. Het zou beter zijn als de kok deze in vervolg vervangt door geroosterde pijnboompitten.

Als hoofdgerecht de risotto met paddenstoelen besteld. Dit gerecht was precies hetzelfde opgemaakt als de carpaccio. Evenals veel rucola sla, veel kaas en truffel. Ook dit gerecht vonden wij erg vlak en té machtig van smaak. Wij misten verse kruiden door het gerecht en ook de paddenstoelen waren te karig aanwezig. Het gerecht heet niet voor niets PADDENSTOELENRISOTTO. Zorg er dan voor dat die paddenstoelen ook royaal aanwezig zijn.

Had de paddenstoelen risotto bijvoorbeeld gemaakt met witte wijn, room, verse tijm, peterselie dille en bieslook. Ook meer paddenstoelen in het gerecht was wenselijk geweest.

Jammer! Wij zullen hier niet snel meer terug komen.

Reizigers die GastroBras Da Nini bekeken, bekeken ook

Zwolle, Overijssel

In GastroBras Da Nini geweest? Deel je ervaringen!