“Heerlijk en smaalvol.”
Beoordeling van Van der Valk Restaurant

Van der Valk Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Dessert in Zwolle
27 mei 2019 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten in restaurant van Hotel Zwolle, smaakte allemaal superlekker.
Tot snel :-)

Datum van bezoek: mei 2019

22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen kerst naar de Vd Valk geweest voor kerst. Boven moest het gebeuren. Naar een prima ontvangst met een champagne werden wij begeleid naar de grote slecht aangeklede eetzaal die niks uitstraalde. De zaal was rumoerig en daardoor hoorde je niks anders als andere mensen i.p.v. wat kerst muziek of elkaar.
Eten dan maar! De gerechten waren niet vers wat redelijk logisch is met zon drukke dag maar kom op Vd Valk... ingevroren kipvleugels uit een zak van de Hanos/Sligro? Wit vis ingevroren van de groothandel?!
Echt ronduit slecht en belachelijk...

Datum van bezoek: december 2018
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x bij deze van der Valk geweest en 2 x laten er overal kruimels op de banken en etensresten op de grond..

Datum van bezoek: april 2019
4 mei 2019 beoordeeld

Druk en lawaaiïg, het eten was matig en de prijs voor een Wieckse Witte 0 % € 4,50 vinden we belachelijk hoog!

Datum van bezoek: mei 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gegeten, prettige bediening, geweldig van smaak en mooi opgemaakt. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Van der Valk Restaurant bekeken, bekeken ook

In Van der Valk Restaurant geweest? Deel je ervaringen!