“Nu met McCafe en tafelbeiding”
Beoordeling van Mcdonald's Zwolle Noord

Mcdonald's Zwolle Noord
Geclassificeerd als nr. 117 van 225 Restaurants in Zwolle
24 oktober 2017 beoordeeld

De laatste keer dat ik heb geschreven over deze vestiging was ik minder enthousiast vanwege parkeerproblemen, maar sinds er hier een McCafe is gevestigd en men ook je bestelling naar je tafel brengt (indien gewenst) staat deze McDonald's hoog bij mij op het lijstje als prettige McDonald's vestiging

Datum van bezoek: september 2017

22 augustus 2017 beoordeeld

Heb al regelmatig gemerkt dat het hier zo enorm druk is dat je niet normaal kunt parkeren, en dat is lastig. Er zijn 3 McDonald's in Zwolle, deze, centrum en Noord (volgens mij allemaal van dezelfde eigenaar). De vestiging Noord is het beste wat mij betreft, altijd goed bereikbaar en altijd snelle service!

Datum van bezoek: maart 2017
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net een latte koffie gehaald. Mevrouw pakt een kannetje om melk in op te warmen. Deze was erg smerig. Ik vroeg haar waarom ze deze niet schoonmaakte en dit hoefde van haar niet elke keer. Vind ik totaal niet hygienisch. Voor ons geen koffie meer

Datum van bezoek: juni 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier al vaker geweest. Je wordt snel geholpen. Het is een moderne mac Donalds met mooi interieur. Wel kleine parkeerplaats, in het weekend hebben ze vaak een extra parkeerplaats "gehuurd oid". Handig!

Datum van bezoek: mei 2017
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo, dat is mooi geworden hier!
Via de zuil bestellen en je tafel nummer invoeren en nummerding mee nemen en je bestelling word aan tafel gebracht, net een echt restaurant.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Mcdonald's Zwolle Noord bekeken, bekeken ook

In Mcdonald's Zwolle Noord geweest? Deel je ervaringen!