“Leuke pubquiz!”
Beoordeling van Sally O'Briens

Sally O'Briens
Geclassificeerd als nr. 75 van 209 Restaurants in Zwolle
30 september 2015 beoordeeld

Leuk cafe, vooral de pubquiz elke dinsdag is een aanrader. Verder staat er bijna altijd sport aan, en is het bij wedstrijden van PEC altijd vol met supporters. Ook geopend op maandagen, als verder bijna alle kroegen in Zwolle dicht zijn.

24 september 2015 beoordeeld

Een ontzettend gezellige plek waar jee lekker wat kunt drinken met je vrienden. Ik ga hier graag heen met de mensen van mijn opleiding. Vaak zijn er bandjes op pub quizes en met Halloween, Valentijnsdag, St. Patrick's Day en allerlei andere feestdagen is hier genoeg te doen!

27 augustus 2015 beoordeeld

Een van mijn favoriete plekjes om wat te drinken. Goede service, prijzen zijn oké en de sfeer is fantastisch!

25 maart 2015 beoordeeld

Er is geen uitgebreide kaart. Eigenlijk is het meer een kroeg. Er zijn ook hapjes voor bij de borrel. Eten is simpel maar redelijk.
Muziek is te hard en niet echt Iers

21 oktober 2014 beoordeeld

Al jaren gevestigd in de binnenstad en als student al een regelmatig bezoeker. Jaren later weer bezocht en de sfeer en authenticiteit zijn zoals ze altijd geweest zijn. De keuze aan verschillende bieren en de prima menukaart maken het tot een fijne plek om een avond met vrienden door te brengen.

• Sfeer

Reizigers die Sally O'Briens bekeken, bekeken ook

In Sally O'Briens geweest? Deel je ervaringen!