2 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 12 okt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 13 okt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 11 okt.
Expedia.comUS$ 190
PricelineUS$ 191
Trip.comUS$ 188
Beoordeeld op 22 mei 2023

Superfijn en centraal gelegen boutiquehotel waar het interieur, de service & de sfeer van ongedwongen luxe de perfecte uitvalsbasis bieden om nog meer van Zwolle te kunnen genieten. Sterker nog, dit hotel maakt dat je snel weer eens terug wilt komen.

Beoordeeld op 8 mei 2023

Echt een uitje, waren er voor 1 nachtje! Echt tekort! Goeie service, vriendelijk personeel Heel mooi hotel met prachtige kamers. Het eten is geweldig! Goed kunnen parkeren. Komen zeker terug met vrienden.

Beoordeeld op 8 mei 2023

Een tien met griffel!

Wat een geweldig hotel! Werkelijk overal is over nagedacht;

De uitzonderlijke vriendelijkheid van het personeel, de schitterende kamers en het fantastische ontbijt.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Beoordeeld op 7 mei 2023

Geweldig - gewoon boeken deze! Prachtig hotel in een gedeeltelijk historisch pand. Heel erg fijn en lekker geserveerd ontbijt. Rustieke omgeving en heel mooi ingericht in zijn totaliteit. Ruim opgezet en het voelt als een huiselijke omgeving. Rust.

Beoordeeld op 7 mei 2023

We hebben genoten van ons verblijf bij Pillows Grand Hotel Ter Borch, het mooie gebouw en de inrichting laat je al snel in een goede sfeer komen en met zulk fijn personeel kom je niets te kort. Het comfort van de bedden was ook goed, en het ontbijt was ook goed vanalles kon je vragen of pakken.

Datum van verblijf: mei 2023
Merlijn de Witte, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Hotel Ter Borch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Beste Rose Bakelaar,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, hartelijk dank daarvoor!

Goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Merlijn de Witte
Duty Manager