Gratis annuleren tot 03-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 04-12-21
Trip.com
Hotels.comUS$ 182
PricelineUS$ 182
Prestigia.comUS$ 188
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Wat een heerlijk bed en een heerlijk kussen! De kamer is modern en sfeervol. Personeel vriendelijk en het eten smaakte ook erg lekker. Je voelt je echt in de watten gelegd. We kregen zelfs een cadeautje omdat ik zwanger ben, heel attent!

Beoordeeld op 27 juni 2021

Wij hebben twee nachten in dit hotel doorgebracht. Het ligt op loopafstand van het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk, en de kamers zijn voorzien van allerlei extra's. Vooral leuk is het welkomstdrankje op de kamer. Het is niet goedkoop, maar zeker een aanrader.

Beoordeeld op 25 juni 2021

Vriendelijk ontvangst ,onze bagage werd naar de kamer gebracht terwijl wij genoten van onze welkomst drankje. Nog even een klein hapje voor de lunch ,ook geen probleem bij Pillows.en zijn daarna het Heerlijke Zwolle in geweest .Wat een mooie stad is dat geworden .je hebt er echt alles.
Bij terug komst was het weer een aangenaam ze erkenen je gelijk. Voor het diner een mooie tafel gereserveerd in het mooie Restaurant Coperto. zalig gegeten.Ook hier de bediening zeer vriendelijk en vakbekwaam De hotelkamer is modern en rustig in gericht je komt er tot rust ,de bedden zijn zalig en tip top schoon .aan alles is gedacht. Ook hier in de gangen de dames van de Housekeeping zeer netjes en vriendelijk. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd.

Beoordeeld op 17 mei 2021

Wat een super ontvangst. Het hek gaat automatisch open (nummerbord herkenning?), een vriendelijke host die je te woord staat terwijl de enthousiaste piccolo de tassen naar de kamer brengt. Bij aankomst in de kamer stonden de lichten aan, muziek aan en bubbels (arrangement) klaar op tafel. Er was zelfs gedacht aan mijn zwangere vrouw! Enorm verrast!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 25 april 2021

Dit is feeling home from the moment you walk in ! Tim ontvangt je met een brede smile en je voelt meteen rust !
Hier klopt alles !
Fantastische inrichting, top food, staff is fabulous ! Tim : the perfect host.
Just book here !

Datum van verblijf: april 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Tim van Hengel, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Hotel Ter Borch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Heel veel dank voor uw mooie woorden. Deze deel ik graag met ons team. Tot ziens bij Pillows Hotels!